Alla inlägg den 20 november 2015

Av Annelie - 20 november 2015 17:56

......till sängs efter dagens aktiviteter.

De har bestått av ett besök hos vår goa vän Paula, Göran skulle upp till henne för att hämta våra vinterdäck som ligger i hennes garage. Då passade jag på att följa med på en långfika. Sen när Göran kom tillbaks så fick han sig ett par koppar kaffe.

Satt och pratade en stund innan vi åkte vidare. Vi for till kommunens hjälpmedelcentral eftersom vi hade lite frågor om rullstolen.

Killen vi pratade med tycker jag ska ha en annan rullstol som jag kan ha en mer avslappnad sittställning i. Han skulle prata med arbetsterapeuten, får väl se vad hon tycker och tänker om den idén. Jag tycker det skulle vara jättebra.


Sen for vi hem, åt lite lunch sen så duschade Göran och började göra sig iordning för killkvällen hos hans vän Mulle.


Jag ringde till Lund idag, för att höra hur det ligger till med remissen angående min inneliggande smärtrehabilitering. Kvinnan jag pratade med sa att de ligger efter med cirka 2 - 3 veckor och det är drygt 2 veckor sedan jag var där.

Så, efter det samtalet är jag inte mycket klokare.


Helgen består av handling i morgon, storkok på söndag.

Annars blir det lungt.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards