Alla inlägg den 27 november 2015

Av Annelie - 27 november 2015 21:36

.... klart på kvällens Idol.

Min favorit är helt klart Martin, men OM han vinner så är jag lite rädd för att han kommer att glömmas bort. De andra två idolerna är mer artister.

Ska bli spännande och se vem som åker ut idag.

Kikar du och vilken är din favorit..??


Mamma skypade ligger tidigare ikväll och frågade om de kunde komma ner och fira nyår med oss.

😀

Roligt, vi hade inget planerat så det blir jätteskoj att de kommer till oss.


Idag ramlade jag igen....

😢

Så, Göran fick rycka ut för att hjälpa mig upp.

Han värmde även lunchen till mig innan han åkte till jobbet igen. 

Tur jag har min älskade make.

Min fina man.

💝 💝 💝 


Det var ju meningen att jag skulle stryka juldukarna idag och lägga på de, men eftersom jag ramlade så hamnade jag till sängs igen.

Så, det vart alltså inte gjort.

När gubben kom hem så putsade han fönstrena utvändigt direkt och sen så fick han ta ut badkaret eftersom det visade sig vara stopp i avloppet idag när jag tvättade en maskin tvätt på förmiddagen.

När jag skulle plocka ur maskinen så hade det runnit ut lite över golvet, jag fick torka upp det jag kom åt, det andra fick vara.


Nu passar jag på att önska er alla en fin 1:a advent helg.

Av Annelie - 27 november 2015 10:53

.... varför jag redan skriver detta är inlägg är enbart för att jag testar skriva från mobilen.

Hittade en bild på facebook idag som jag sparade och sen taggade min kära man. Tycker den passar så bra på honom.

 😂😂😂😂

Ungefär så ser gubben ut på morgonen.   

 

Härligt, idag vaknade jag upp till en vacker och solig dag. När Göran kommer hem så går han ut direkt och putsar fönstrena,  var tänkt att ta det i morgon, men då ska det ju regna hela dagen. Därför han får ta det i skymningen idag.

Jag själv ska snart kika på ett inspelat program och sedan ska jag gå upp för att stryka alla juldukar och lägga på de där jag kommer åt, de andra får han hänga över soffryggen. För stryker de gör jag ändå.

Å i morgon blir det julpynt. 

LOVE

💖 💖 💖 💖


Vännen Therese frågade om vi är lediga i helgen, men jag sa vi har fullt upp med julpyntandet.


Okej mina goa läsare  (om det nu finns några) får ni ha en fortsatt fin fredag, kanske syns i kväll igen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards