Direktlänk till inlägg 27 november 2015

Precis kikat....

Av Annelie - 27 november 2015 21:36

.... klart på kvällens Idol.

Min favorit är helt klart Martin, men OM han vinner så är jag lite rädd för att han kommer att glömmas bort. De andra två idolerna är mer artister.

Ska bli spännande och se vem som åker ut idag.

Kikar du och vilken är din favorit..??


Mamma skypade ligger tidigare ikväll och frågade om de kunde komma ner och fira nyår med oss.

😀

Roligt, vi hade inget planerat så det blir jätteskoj att de kommer till oss.


Idag ramlade jag igen....

😢

Så, Göran fick rycka ut för att hjälpa mig upp.

Han värmde även lunchen till mig innan han åkte till jobbet igen. 

Tur jag har min älskade make.

Min fina man.

💝 💝 💝 


Det var ju meningen att jag skulle stryka juldukarna idag och lägga på de, men eftersom jag ramlade så hamnade jag till sängs igen.

Så, det vart alltså inte gjort.

När gubben kom hem så putsade han fönstrena utvändigt direkt och sen så fick han ta ut badkaret eftersom det visade sig vara stopp i avloppet idag när jag tvättade en maskin tvätt på förmiddagen.

När jag skulle plocka ur maskinen så hade det runnit ut lite över golvet, jag fick torka upp det jag kom åt, det andra fick vara.


Nu passar jag på att önska er alla en fin 1:a advent helg.

 
 
wiper

wiper

29 november 2015 11:50

Jag kollar inte så mycket på Idol numera men zappade lite i går och jag gillar han som är lite kraftig och sjöng Adelelåten i går. Vilken pipa han har. Det är nog Martin. Vad kul att dina föräldrar kommer till nyår. Dom tiderna är över för mig tyvärr men vi skall till mamma nån av juldagarna

Ja du det är tur att vi har våra älskade makar när det händer nåt. Inte roligt att vara ensam. Att hjälpas åt är viktigt. Vilket häftigt halssmycke han har.

Ha nu en fin första advent ni också
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

29 november 2015 20:49

Ja, det är Martin dom har den pipan. Riktigt duktig sångare.

Mmm..ska bli sååå gött att mamma & pappa kommer ner till oss och är här i 1 veckas tid.

Det halssmycke är kanonsnyggt....Tors hammar.

Kramar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards