Alla inlägg den 29 november 2015

Av Annelie - 29 november 2015 19:50

.....kikat klart på Nobels Testamente / Annika Bengtzon.  Gillar de filmerna, har sett alla men tåls att ses igen.

Idag på 1:advent så sov vi väldigt länge, Göran vaknade klockan

10. 00 och jag 10.30

Härligt att sova så länge någon gång. 

Vi åt frukost och gjorde oss sedan iordning för en tur till Burlövs Centrum, ett större köpcentrum på en by utanför Malmö.

Där shoppade jag en klänning på 1/2 reapriset.

Kan inte bli bättre. 

😁

 


Så här ser den alltså ut.

Allt är ju mycket snyggare på.

Ska i alla fall ha denna både på jul och nyår.

Det var det enda vi shoppade där, sen så frågade jag efter en längre laddningskabel till vår surfplatta, men det får nog bli affär av den varan via nätet istället.

Vi var inom Citygross på Rosengård innan vi åkte hem, passade även på att äta en varsin kebabtallrik innan vi åkte hemöver igen.

Mina rester tog vi med hem och de blir till Görans matlåda i morgon.

När vi kom tillbaks till Trbg så åkte Göran in på OKQ8 för att köpa nya torkare till bilen.

F*n vad dyra de är....när man köper märke. 

Men, det är lika bra att köpa de, eftersom de är bättre.

Vi var även inom ÖB & Lidl innan vi åkte hemöver igen.


I morgon börjar Göran sin eftermiddags vecka igen.


Nu säger jag hej för denna gång.

Väntar på säsongens sista avsnitt av Bron.

Sorgligt,  älskar den serien.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards