Direktlänk till inlägg 12 december 2015

Ja, då har vi...

Av Annelie - 12 december 2015 21:44

... pågatåget som går här ifrån en gång varje halvtimme från och med i morgon. Idag hade folk fått köpa sig specialbiljetter för att åka premiärturerna.

Jag var ner, försökte komma in på järnvägsstationen, men jag kan ju säga som så,, jag var inte ensam.
Så, jag åkte där ifrån och vidare upp till Dollarstore & Lidl på vägen hem.
Men, fyyyy,,, det var kallt att åka till Dollarstore med elskotern idag.
När jag skulle hemöver igen så köpte jag mig en billig fleecefilt och la över benen, för det var de jag frös om.

 

Som vanligt, så finns det alltid saker jag vill ha på denna underbara butik.
En julklapp till Göran, sen lite julgodis.
Köpte en ny matt till datarummet också.

 

Det var denna jag såg först, men letade lite under med hjälp av en kille.

 

 

Det vart denna som fick följa med hem. 

 

Innan jag styrde kosan mot stan igen så åkte jag inom Mac Donalds, där jag köpte mig en 10 kronors ostburgare.
Vette fasen vad som hänt med maten nu,,, är sällan hungrig och äter jag mat så får jag lätt dumpning.

Efter nyår så måste jag ta tag i mitt liv igen,,, skippa det söta och komma in i bra matvanor igen.

 

När jag kom ner till stan igen, så åkte jag till järnvägsstationen för att kika / lyssna på Idol-finalisterna.
Ja, då var det ju en massa andra Idol-artister med också,, så jag orkade inte stå kvar i kylen utan åkte hem.

Hade stora bekymmer till och från toaletten, hade ju suttit uppe för länge.
  

Sen har jag legat fram till nu, när jag skriver detta inlägg.
Men, ska stupa tillbaks till sängs för att kika på Big Brother.

Måste bara visa ljusstaken jag köpte mig idag, har sucktat efter den några gånger.
Men, aldrig köpt den,, men  nu så.

Vet ej om jag ska använda den för jämnan eller om det ska få bli en adventsljusstake.
Återstår och se.

 

 
 
Ingen bild

Susanne

13 december 2015 11:36

Vad fint du köpt! Hur fick du plats med mattan på scouterna? Kan tänka mig att där var mycket folk vid stationen! Jag var oxå ute med min cross igår! Kram

Annelie

13 december 2015 12:49

Nämen heeeejjjj Susanne, är det DU, trodde det var en annan Susanne, skoj att du både läser och kommenterar. 😀
Mattan var så mjuk så den gick att vika och packa ner i en stor väska som jag har mellan benen.
Härligt att du också kommer ut lite.
Kramen..

 
wiper

wiper

13 december 2015 12:08

Vad kul det låter med Pågatåget. Mattan var ju superhäftig. Du hade verkligen en heldag med varierande upplevelser. Var Idolerna bra i verkligheten?

Ljusstaken var jättesnygg och vad bra att kunna använda både på jul och resten av året

Ha nu en skön tredje advent
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

13 december 2015 12:52

Ja, jag är så nöjd med mina köp igår... 😀
Jag trodde ju att det bara var finalisterna från Idol, men det var ju många fler. Så jag orkade inte stå kvar och lyssna, jag frös. På så vis missade jag ju även fyrverkeriet de hade efteråt.

Ha en jättemysig dag min vän.

Varma Kramar Annelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards