Alla inlägg den 22 december 2015

Av Annelie - 22 december 2015 12:15

...larmade i morse var jag riktigt trött, jag till och med snozade, gör jag aldrig annars.

 

Jag hasade mig i alla fall upp, fixade frukost och klädde på mig.
Sen så rullade jag bort mig själv till frissan, även om det inte alls är långt bort så är / var det riktigt jobbigt, med tanke på denna j****a atros i händerna och fibromyalgivärken.
Men, jag kom dit i tid i alla fall.

Sa åt henne att hon fick göra något nytt idag om hon ville,,, det slutade med att det vart lite nytt, behöll min lugg ganska så mycket.

Å sen så vart det min älskade blondering.
Hon sa det direkt när jag kom dit och jag sa blonderingen, att det blir inte bra när du har färgat håret.

Vadå färgat svarade jag då, jag har ingen färg i mitt hår.
Jag blir bara mörkarer och mörkare ju äldre jag blir.. 

  

 

Vilket fall som helst, så vart jag både blonderad och klippt.
Märks det är julveckan, under timmarna ( 2timmar ) jag var där så kom och gick det folk hela tiden.
Såg bland annat två kvinnor som hade sååå tjock hår
*VILL HA*

Vad jag verkligen önskar jag hade haft tjockt hår med självfall.
En av kvinnorna hade såå tjockt hår och riktigt krulligt så hon var bara där för att få hjälp med att platta sitt hår.

 


Så, vart i alla fall resultatet.
Å jag är nöjd.


   

Kortare på sidan, men ändå inte rakat.

 

När jag var klar där så rullade jag hem igen, tog mig lite thé och ett par rån, satte mig vid den stationära och fikade.

Nu sitter jag till sängs och skriver detta inlägg på laptopen.

Får se om mamma och pappa kommer ut på skypen sedan, länge sedan jag såg de, har "bara" pratat med de i telefonen.

Men, det är inte detsamma som att se de också.

 

Ååååå,,, vad jag längtar till i morgon, i morgon bitti drar vi till Ullared och shoppar lös.
Bara jag inte vaknar med djävulska smärtor, värken har inte varit så jätte snäll mot mig nu ett par dagar.

Men, jag har vilat mycket.

 

När Göran kommer hem idag, så ska jag ha köttbullssmeten klar har jag tänkt mig, så är det bara att rulla och steka.
Går ganska så fort när vi gör köttbullar på "endast" 1 kg nötfärs.

 

Nu passar jag på att önska er en riktigt fin fortsättning på denna tisdag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards