Alla inlägg den 23 december 2015

Av Annelie - 23 december 2015 23:18

.... nytt försök att få in ett inlägg.
Skrev ett långt inlägg förut, också kom Göran för att hjälpa mig att fixa bättre ljus vid laptopen, och då drog han ur strömmen till laptopen, det resulterade i att hela inlägget försvann.

  

 

Ja, idag gjorde vi vår (läs min) efterlängtade shoppingresa till Ullared, handlade en del, men slutsumman vart ändå bara halverad mot vad vi brukar handla.
Köpte inte alls mycket hemiredningsprylar.
Lite kläder till mig, inte ett endaste klädesplagg till Göran, var inget som föll han i smaken.
Kalsonger, trosor och strumpor glömde vi bort.

  

Missade inte väskavdelningen i alla fall.

 

 

Snyggare förg i verkligheten.

 

Men, vi hade ändå en sådan där riktigt stor flergångskasse med oss hem, som var full.

 

Åså träffade jag Ola-Conny, första gången jag ens såg han. Morgan har jag sett på personalparkeringen en gång när vi var där.

 

 
Bildbevis..
  

 

Vi åkte hemöver igen, tankade upp bilen i Halmstad, sen bar det iväg igen, bland alla annan trafik.

Mycket trafik har det var både upp och ner, men det har flutit på bra.

Det var mycket folk på Ullared idag.
Kanske berodde på att många fick lönen idag.

 

När vi kom hem, så var det upp med allt, tog mig en smörgås och en kopp thé och i säng för att kika på en film.
När jag skulle över till sängen, så ramlade jag ur sängen, orkade inte komma i riktigt på grund av värken, vart hängandes mellan sängen och garderoben.

  

 

Ja, självaste julaftonen i morgon,,, då ska vi griljera skinkan, koka ägg & potais, steka på köttbullarna och prinskorven sen så ska det tändas en massa värmeljus.
Duka finare och sen klockan 12.00 kommer vännen Paula och äter mat med oss.

*Mysigt*

 

Jag passar på att önskar er en riktigt GOD FRIDFULL JUL.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards