Alla inlägg den 27 december 2015

Av Annelie - 27 december 2015 14:54

... till sängs igen, efter tårar av smärta.

  

Vi har varit upp till både Lidl och Dollarstore idag, Lidl skulle vi lämna tillbaks en julklapp, även så på Dollarstore, men där vart det nya saker handlade.

Bland annat en hel del julsaker, ett par tre prydnassaker, juldukar etc, etc.
Sen en ny större plastlåda som vi skulle ha i köksskåpet för att ha plastsaker i,,, men då är den för stor. Jaja, den kommer säkerligen till användning på nå annat ställe.

Innan vi gick in till oss efter våra affärsbesök så var vi till Öster Café och tog oss en fika,,, vi köpte oss en baguette med tonfiskfyllning, en kopp kaffe & en kopp thé.
Satt där ett tag och bara njöt.
Sen hem, höll på med detta i köket. Gjorde saker fast det smärtade för djävligt mellan skulderbladet och ryggraden på höger sida,, har så ont så jag har till och med svårt att dra djupa andetag.

 

När jag skulle till sängs,,, så kom en stor mäng tårar och detta på grund av smärtan.
Å Göran blir irriterad på mig att jag ska göra så mycket när jag har så ont.
  

 

Men, nu så,, är jag som sagt var till sängs igen, har fått min värkmedicin, har tänkt att lägga mig och kika på en film, får se om jag håller mig vaken hela filmen, eller om jag går in i drömmarnas värld med hjälp av medicinerna.

 

Resten av dagen blir till sängs,,, får middagen serverad av Göran till sängs sedan.
Klockan är nu 15,03 denna söndag, blåsigt och regn har vi till väderlek.
Önskar vi hade fått lite snö.
Visst, jobbigare med snö när man är rullstolsbunden, men ändå.

 

Måste berätta,,, jag hittade en jacka på Cellbes, hoppas verkligen den är snygg i verkliga livet och att den PASSAR, nu vet jag inte riktigt vad stort jag ska ha.

 

Tog den i grått också, snygg färg och man kan ha det till allt.

 

Ha det gött alla mina läsare, sorry för tråkigt inlägg, men så är mitt liv ibland.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards