Direktlänk till inlägg 29 december 2015

Hej svejs....

Av Annelie - 29 december 2015 12:18

.... denna tisdag.

 

 

 

Idag mina vänner kommer mamma & pappa ner till oss och ska vara här i en veckas tid.
*Ljuvligt*

  

Då kommer det bli en massa prat, skratt och kortspel.
*Längtar*

Ja, naturligtvis det jag kommer att orka.
Men, jag kommer säkerligen till att pina mig mer än vad jag EGENTLIGEN orkar.

 

 

 

Innan de kommer så ska vi gå till Ica och posta två par byxor som vart sålda på Tradera.

Dessa tjejer som köpte de var kvicka att betala, de swishade över pengarna direkt när de hade fått mitt vinnarmail.

Swish är smidigt,, bästa jag skaffat mig på mobilen.
Det och mobilt bankId.

 

När vi är klara på Ica så knatar vi ner till stationen och möter upp mamma och pappa, de åker tåg ända till Trelleborg denna gång.
De brukar alltid ha bilen annars, men det var som de sa.
De visste ju inte vilket väder det skulle vara idag och sen massa trafik inför Nyårs-firanden lite varstans i Sverige.

 

Ja, annars är det ju inget nytt sedan igår kväll, då jag satt till sängs och skrev mitt andra blogginlägg.

 

Om ni visste, vad jag har saknat att skriva blogg.
Älskar ju det.

 

Men, nu får vi se,,, hur det blir med dessa inläggen under denna vecka mamma och pappa är här.

Jag passar i alla fall på att önska alla mina läsare, både de som bara smyger och de som kommenterar (Tack för det, jätteroligt att få kommentarer) ett riktigt
GOTT NYTT ÅR....!!!!

 
 
Liten Uggla

Liten Uggla

29 december 2015 12:51

Gott nytt år till dig med vännen! ♥ Hoppas att du får riktigt fina dagar nu när mamma och pappa är på besök! Kramisar! ♥

P.s Skrev ett svar till dig på min blogg alldeles nyss :-) D.s

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

30 december 2015 20:04

Gott Nytt År själv tjejen,, men detta ser du väl inte för ens efter nyår.. :-D

Kramar..

 
Ingen bild

Susanne

30 december 2015 10:41

Vad roligt för dig att få träffa dina föräldrar! O att de stannar en hel vecka. Förstår om du inte hinner med bloggen då. Fast jag kommer att sakna den! Önskar dig oxå ett Gott Nytt År! Hälsa Göran o föräldrarna! Massa kram fina du!

Annelie

30 december 2015 20:05

Ja, det är underbart att de är här... älskar det !!!!

Men, nu tror jag att jag ska hinna med ett litet inlägg.. :-D

Kramar tillbaks..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards