Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Annelie - 3 januari 2016 18:18

... min pappa.

  

Han kräks här hemma, direkt när vi kom hem från Malmö så sa han att han mådde inget vidare, så han frågade om jag hade något mot halsbränna.
Han fick bikarbonat , men det dröjde inte länge förräns han fick kräkas.

HOPPAS nu bara att vi andra klarar oss.
Vore ju käckt om jag finge magsjukan (om det nu är det han har), när jag inte kan komma upp snabbt och in på toaletten.

Jaja, är det framifrån så äré väl inga bekymmer, men äré bakvägen är det ju värre.

  

Eller om det är från den asiatiska buffén vi åt på Mobilia idag.

Men, ingen av oss andra är dåliga... ÄN.

 

Ja, som sagt var,,, vi var in till Malmö idag.
Var till Bagdas, den STORA utländska butiken som har allt,,, en hel del billigare än våra butiker.

Vi köpte en massa rotfrukter så vi ska göra ungsrostade grönsaker någon dag till veckan.
Kan ge prisexempel.
Paprika för 14.90 / kg,,,, röda och gula i våra butiker ligger väl på cirka 34 -35;- / kg.

Efter besöket där var vi till Mobilia, där jag skulle ha thé på Söstrerna Gréen.
Sen handlade vi lite på Willy:s.
När vi var klara där så styrde vi kosan mot Eko;-
Där köpte vi oss en ny kökslampa, eftersom den vi har ger FÖR skarpt ljus, nu fick vi tag på en som var lite tuffare.
 

 

Men, tyvärr är  ju denna också i mörk färg, jag har ju sagt att jag skulle ha i vitt nästa gång.
Men,  jag kan ju inte få allt som jag vill.

 

Sen åkte vi hemöver,,, ja vi fick åka till vår stads Willy:s butik också, då vi glömde att köpa såsen till den ugnsbakade laxen.
Denna gjorde vi iordning direkt när vi kom hem, så det är klart till vår lunch i morgon.

 

Vi tog oss en fika, sen så gjorde jag iordning mig med myskläder och sen i säng.
Märks, jag har varit uppe väldigt mycket nu när mor & far är här, värken är inte alls snäll.
Men, jag VET ju om det.
Blir mycket vila resten av veckan efter de har åkt hem på tisdagseftermiddag.

 

Idag köpte jag mig ett nytt läppbalsam, som jag hoppas är bra nu.
Min överläpp är väldigt irriterad, fnasig och jag har klåda.
Köpte Decubal basic Lips & dry spots balm.

 

 

Hoppas att den hjälper mig,,, fet är den i alla fall.

Ha nu en riktigt bra fortsättning på er helg.
Tyvärr så börjar min gubbe att jobba efter sin ledighetstid i morgon bitti.

 

Hej Svejs..!!!

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards