Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Annelie - 18 januari 2016 18:52

... vart jättebra.
Tack för den hjälpen Paula.
  
Hon var så glad att hon hade detta och pyssla med i helgen, det är fart på den tjejen, så det vart gjort.

 

 

Kattställningen i ordinarie som den såg ut näör den köptes.

 

Paula & Göran i tankar.
:-D

 

 

Så, ställningen klar.

 

Här ligger Sylvester i den nya hängmattan.

 

Vart ju kanonbra detta "bygge" gjorde.
Tack än en gång Paula.

Vart ju bra mycket billigare för oss också.
För vi var ju tänkt att köpa en till likadan ställningen, för dryga 1.500;-

 

Nääee,, nu ska denna kvinna stoppa i sig lite piller igen..för att kanske kan få sova en någotlunda bra nattsömn när det väl är dags.
Denna dag har varit hemsk med värken.

 

Enda jag har gjort så var jag ju ut en snabbis med elscotern i förmiddags, var ju och köpte dessa brickorna.

 

På tal om köpa... jag såg på säljsidan på fejjan, en tjej som sålde en tigerskulprut i träd.
Jag skickade ett sms till Göran och han sa att jag skulle köpa den, så den fick han åka och hämta när han slutade.

 

   

Så ser den alltså ut.

 

Ha dä gött alla där ute i cyberrymden. 

Av Annelie - 18 januari 2016 11:08

...med hemska smärtor.

  

Ändå så har jag bara varit uppe sedan 07.30 och kom tillbaks till sängs klockan 10.45, denna tid räckte idag.

  

Jag sitter här i sällskap av en av våra kisseherrar, min lunch ( som idag består av hemmagjort mos och köttkorv, riktigt gött ), laptopen, teven, film och mina älskade värktabletter...   

Det är ju hemskt att hjärta symbolen ska få komma bakom mina värktabletter,,,, men tyvärr är det så numera.
Jag skulle inte klara mig utan de.
TUR, det tar bort den yttersta, yttersta spetsen av smärtan.

 

Jag har varit ut en sväng för att möta upp en tjej för att köpa två mindre brickor av henne, när jag kom hem så såg jag det var skurit på de, mer på en än den andra.
Jaja, de var inte dyra och de kommer säkerligen till användning till något.

 

Idag kommer vännen Paula hit för att montera den nya skivan med en till "håla" i så katterna inte behöver passa på varandra när den som finns idag blir ledig.

 

Där Trisse ligger till vänster ska det alltså bli en helt ny skiva med en ligghåla till, sådan håla som Sylvester ligger i.


Nä, nu ska jag fortsätta att titta på filmen jag hyrde via boxen igår kväll, orkade inte se klart den,,, så ska göra det nu.

No Escape heter filmen, än så länge är den sevärd,,, men än har jag inte känt "wow", får väl se hur resten av filmen är.

 

Förresten,,, ni som har fibro.
Ni vet ju att vårt skinn kan bli VÄLDIGT känsligt,,, svårt att ha kläder på sig ibland just på grund av denna känslighet.

Har någon av er haft denna känsla ihållande flera, flera dagar på samma ställe..??

 

Jag har såå fruktansvärt ont i skinnet på i stort sett hela högerarmen, från handleden upp till axeln.
Sååå ont och jobbigt.

 

Ha en jättefin fortsättning på er dag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards