Alla inlägg den 25 januari 2016

Av Annelie - 25 januari 2016 15:32

... dag idag.

  

Jag sov ganska så länge idag, vaknade låg och kikade på teven ett tag, fastnade vid Dr.Phil,,, brukar inte gilla den gubbe, men idag var det ett ganska så spännande och intressant ämne han tog upp.

 

När det var slut så gick jag upp och tog mig frukost.

Hade ätit upp den till sängs, låg och tittade på en film, då ringde min mobil.

När jag svarade var det Mari från Anderslöv som ringde och frågade om jag ville ha besök i cirka 1 timmes tid.
Kom du på kaffe sa jag, gött att någon kommer när jag är lite "down".

 

Vi satt och pratade om allt och inget, innan det var dags för henne att gå iväg på det hon hade inplanerat.

 

Jag gick tillbaks till sängs, Göran höll på med våra skinnvästar, att vi eventuellt ska sälja de, varför han ska sälja sin vette tusan, men jag kanske inte kommer att kunna åka någon mer hojj och kommer jag kunna göra det så kan jag ändå inte ha mina skinnkläder / väst.

 

Nu har jag kikat klart på en film som jag gillade, lite spänning och ändå inte så skrämmande mycket våld som det kan vara i vissa.

Filmen heter " A Walk Among the Tombstones".

 

 

Jag är väldigt förtjust i skådespelaren Liam Neeson.

 


Nu ska jag gå upp och betala räkningarna och ta mig lite att äta, Göran jobbar eftermiddagen denna vecka, så varje kväll är jag ensamen.
Men, det är skönt det också ibland, mig gör det inget att han jobbar skift. Tycker tvärtom, att det är gött.
Antagligen är han hemma ända till 14.15 eller så kommer han hem vid 16-tiden och de veckorna han är hemma till 14.15, den veckan är han ju helledig på fredagen.
Både han och jag trivs med att han jobbar 2-skift.

Visst,, någon kväll kan jag tycka det är tråkigt att han jobbar.

 

Som sagt var, upp och betala räkningarna,,, hihi, jag är nog den enda som gillar att göra det.

 

Ha en bra fortsättning på er måndagseftermiddag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards