Direktlänk till inlägg 26 januari 2016

Gårdagen...

Av Annelie - 26 januari 2016 17:32

.... var mycket till sängs med sällskap av teven, laptopen och wordfue.

 

Jag sover längre på mornarna nu, tror det beror på att jag har ökat dosen på en tablett jag har, men det är gött. Tycker till och med jag sover bättre under natten också.

  

 

Idag när jag vaknade och kom upp, då satt Göran i köket och sprätte bort märkena på ena skinnvästen han har.
Jag frågade vad han gjorde (dum fråga, när man ändå ser )   

Då berättade han att han tänker gå ur Vulcan Riders Sweden, okej sa jag då, varför och svaret var som jag trodde.
Han "retar" sig på de som ska sköta saker och ting här nere i Skåne.
Det händer inte ett skit här nere under vinterhalvåret,, jo om du är med i innegänget,, då har de en massa privata fester.
Men, är man inte med där,,, då händer det inte ett dugg.
Åså ser man på deras sida på nätet att olika distrikt i Sverige har pubkvällar, bowlingkvällar, fikaträffar etc även på vinterhalvåret.

 

Han är eventuellt på G att gå med i en klubb här i Trelleborg istället, får se vad det blir med detta eller om han bara blir friåkare.

 

Sen så ska han sätta ut mina hoodtröjor, vulcanjackan, skinnvästen med alla märkena på till försäljning.

Lika bra att sälja av det, även om det blir så att jag blir frisk och kan börja åka hojj igen, så får jag ändå inte på mig de kläderna nu.

  

 

Idag har jag suttit och fixat ut lite med byxor på Tradera, fan vad svårsålt det är, visst det blir något då och då,,, men jag vill bli av med allt NU.

Även mina stövlar och Göran´s skor.

Någon..??

 

Sen när Göran var på väg till jobbet så tog jag elskotern bort till Ica på Valen, dels så skulle jag lösa in vår vinst på 300;- på Trisslotten, skicka iväg ett Tradera-paket, hämta ett paket från Halens.
Sen vart jag ståendes och prata med vännen Conny.

När jag var klar där så åkte jag även in på självaste Ica för att handla lite, skulle kika på deras nötgrytbitar, men kom därifrån med fläskytterfilé istället plus lite annat smått och gott.

For sedan ner till Öster Café, där tog jag mig en smörgås och en kopp thé, satt länge och väl och pratade med en av ägarna.

Hem sedan, plockade in varorna och sen var det provning av kläder.
Det är något som är skrämmamde jobbigt nu.
Men, jag gjorde det.
*Phuuu..*

   

         

Det var dessa plaggen jag skickade efter och alla passar,,, är liite osäker på den kamoflagefärgade toppen, jättesnygg och läcker i verkligheten, men skulle nog gärna ha velat haft den en storlek större.
Tror jag sprar den ändå, kan ju vara snygg när jag har en cardigan över.

 

Allt detta går på endast 739;-.... tycker i alla fall jag är billigt. Det är ju ändå 7 plagg.

  

 

Nu sitter jag som ni säkerligen förstår till sängs och skriver detta på laptopen. ska snart kika om mamma är online på Skype.
Ska höra om de är hemma då vi eventuellt tänk oss att åka upp.
Sen så har Göran redan fått reda på sin sommarsemester.
Inte riktigt som han egentligen ville ha,,, men i år stänger hela företaget ner i två veckor, ja då tvingar de ju de anställda att ta i alla fall de veckorna.
Det är ju F*N när det ska vara så.

 

Ha nu en riktigt mysig fortsättning på er kväll åså hörs vi av i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards