Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Annelie - 27 januari 2016 16:12

... fått en del kläder sålda.
Å detta på grund av en annons på facebook, en tjej ville jag skulle lägga ut bilder,,, men det kan jag inte eftersom jag har MASSOR.
Jag sa "kom och kika istället".
Sagt och gjort, hon och en vännina till henne kom vid 10.45-tiden idag,,, de kikade, provade & handlade.
Vänninan kommer tillbaks när hon får pengar i början på februari, för dels så var det eventuellt mer hon ville ha och sen så la hon undan ett par snygga Desigiual-jeans.
Dessa har jag använt max 3 gånger, inköp 1.000;- jag begärda 150;-
Hon nappade direkt.
Jag är billig på kläderna, bättre det och bli av med de.

 Men, jag har massvis kvar fortfarande.

 

     

Ändå så ska ni veta att detta är inte allt.

 

Nu ska jag inte köpa på mig så mycket kläder, för det är mycket utav det jag säljer nu som är helt nytt, lapparna sitter kvar på kläderna.

 

Vansinnigt att köpa så mycket, men det var ju sååå roligt när jag kunde handla kläder vart som helst.

 

Sen ska vi försöka att sälja våra skinnvästar, jackor etc.
Men, det brukar inte vara svårsålt.

Många i klubben som vill ha både de märkena vi har på västerna och jackorna, men våra skinnjackor säljer vi inte där eller rättarer sagt MIN skinnjacka, Göran behåller ju sin.

 

Kläderna jag sålde idag plus en del av julklappspengarna går till min tatuering jag ska göra den 4:e

*längtar*

 

Idag har skrivit ett mail till en konsult inom Tupperware, är missnöjd med vår brödkniv, så det ska bli roligt att höra vad hon säger. Eftersom det är livslång garanti på deras produkter.
På tal om Tupperware,,, jag köpte ju deras konservöppnare när jag var på ett möte för ett tag sedan. 
Den är dyr,,, men vad BRA den är.
Så, jag tycker ju den är värd pengarna.

 

Nu kom en av tjejerna och hämtade och betalade pengarna hon la undan i förmiddags, eftersom hennes man hade tagit bankkortet.
Nu när hon kom så ville hon ha en topp till som hon inte hade kunnat glömt, så vi "rotade" fram den.
Sen som sagt var kommer ju hennes vännina och ska eventuellt köpa mer när hon får pengar.

 

Jag blir till sängs resten av kvällen, känns nu att jag har varit uppe och hållt på för mycket idag.
:o((
Jag ska bara upp för att hänga frottén som håller på att tvättas just nu.

 

Sen, enbart slappande och väntades på min tv-kväll.
Först Farmen, sen Sveriges Mästerkock och sist Blood and oils.

 

Ha en fin kväll ni också.
Kramen på er alla.

Å TACK till er som skriver kommentarer, roligt om ni "smygisar" också gjorde det.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards