Alla inlägg den 28 januari 2016

Av Annelie - 28 januari 2016 19:19

... på torsdagskvällen.

Allt väl med er hoppas jag..??!!

 

Här är det ont idag, har sovit som en kratta i natt ( varför detta uttryck ) ..??!!

Varit vaken varenda timme sedan klockan 01.00, det är tufft.
Så, mitt humör har inte varit det bästa idag,,, är jag trött så kan jag bli lättretlig, kinkig, ja allmänt grinig.
Vi hade vår städerska i 4 timmar idag, det är så gött när det är nystädat i vårt hem, synd bara att den känslan försvinner relativt fort när man har två katter som hårar, har med kattsand från lådan, sprätter mat osv.
Men, jag ÄLSKAR våra kissesherrar ändå.

 

 

Sylvester..
  

 

Trisse...
  

 

När städerskan gick, så satte sig Göran och la en genväg åt mig på laptopen till mediaplayern, så jag kan lyssna på musik när jag sitter vid laptopen, visst man har ju sin spotifylista,,, men ibland vill man ha viss musik.

 

När han åkte till veckans sista arbetspass så la jag mig och kikade på lite inspelade tv-program, slumrade en stund.
Å när jag vaknade till igen så såg jag att det fortfarande var ljusat ute och då var klockan ungefär 16.40 *underbara tid*
Då satte jag på mig, jag skulle "bara" till Ica på Valen för att köpa några varor de hade på kupong.

 

Jag åkte även inom KappAhl, eftersom jag hade en 50-kronors rabattcheck i plånboken, skulle kika om det fanns något av intresset.
Då hade de halva reapriset,,, så jag fann en topp för hela 50;-

 

 

50;- var den väl värd..??

 

Sen var jag inom en skoaffär som hade mellan 20-70 % rabatt på vissa skor, förll för ett par stövlar.
Men, jag kan ju inte köpa för att det SKA köpas,, jag är ju egentligen inte behov av några stövlar.

In på Ica, handlade det jag skulle ha, plus lite till.

 

Hem, hann och fixa iordning lite innan Farmen började ikväll, sen så är det ett par program till jag ska se.
Blir nog en tidig kväll för mig idag.

 

I morgon är Göran ledig,, vi har ingenting alls planerat denna helg.
Eventuellt att vi går till Hemmakväll på lördag och köper på oss en hel del dvd-boxar, eftersom de har 50 % på alla köpfilmer.
Förra året var vi där och handlade filmer för drygt 2.500:- och då hade vi alltså film med oss hem för drygt 5.000;- i ordinarie pris.
*hugaligen*
Gillar inte att det är helt tomt i vår kalender,,, NÅGOT vill jag ha att se fram emot, så det blir säkerligen en tur dit.


  

Fick ett sms från Göran förut, han hade lyckats att hugga ett rejält hack i ena fingret, så han fick se om han fick stopp på blödningen.
Han lyckas,,, händer lite då och då han kommer hem med plåster på fingrarna.

  

 

Ha nu en helt underbart kommande helg... jaja, vi hörs ju i morgon också.
Eller..??!!

;-)


Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards