Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Annelie - 5 februari 2016 21:52

...ovanligt trött.
Så, när detta inlägg är skrivit så ska jag ta värkmedicinen och hoppas på att jag får en god nattsömn.

 

Jag låg och kikade på filmen Everest innan jag började med detta inlägg, men ögonen gick bara igen så jag stängde av och ville få in dagens inlägg.

 

 

Detta är ju en sann berättelse och de filmerna brukar ju vara bra.

 

Idag var den första dagen denna vecka jag var utanför dörren, när Göran kom hem så duschade han först och sen så duschade jag, han fick lov att tvätta min tatuering med en duscholja.

Den läker fint, jag måtte ha fint läkkött för det går fort och jag får knappt inga sårskorpor fast jag blöder rejält under tatueringens gång.

På tal om tatueringar, jag funderar på att höra av mig till tatueraren för att höra vad det skulle kosta oss om Göran fick en (som är redan är bestämd) och ifyllningen på den jag inte är hundra nöjd med plus en till på mig.
Har sett ett mönster jag vill ha på låret.
Eller ett annat mönster som jag eventuellt vill ha runt handleden.
Vi får väl se vad det blir av mina tankar.

 

I alla fulla fall för att återkomma till dernna dag..
  

 

När vi var klara så åkte vi upp till Dollarstore, där shoppade vi lite saker bland annat stora värmeljus, fönsterputsmedel och lite annat smått och gott.
Men, det var inte alls så mycket som jag brukar vilja ha.

Sen gick vi in på Mac Donalds, där var det mycket folk och en långsam kö, så vi bestlutade oss att åka till Huses pizzeria istället.
Å DÄR var det folk, jisses.
Men, vad fort det gick.
Vi beställde oss en varsin kebabrulle som vi satt där och åt, ja mer än halva tog ju jag med hem eftersom jag inte äter mer.

Sen mina vänner, åkte vi till Hemmaklväll för att köpa oss lite godis.
*DUMMA MIG*, när jag bara går upp i vikt.
Suckar djupt.

 

Morgondagen börjar vi med en besök på Willy:s, dels så ska vi handla lite hem och sen så hade vi ju tänkt oss att ta med oss egenfyllda baguetter i morgon kväll, men jag har ändrat det till att vi tar med sallad istället.
Så, det blir att köpa lite grönsaker, någon konserv tonfisk (tror inte vi har så det räcker här hemma).

 

Sen blir det till att fixa iordning vårt skafferi.
Å på kvällen är det ju Parken som gäller.

 

Vill passa på att önska er alla en

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards