Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Annelie - 6 februari 2016 10:32

... alltid ska finnas massa med saker man vill ha.
Fast jag blivit fet igen så tycker jag det är roligt med kläder, har precis suttit och skickat efter två par byxor från Cellbes.
Jag tyckte ju det var roligt med kläder innan operationen, efter var det ju ÄNNU roligare,, men jag tycker fortfarande det är roligt.
Även fast jag inte ska köpa på mig så mycket nu.
För jisses, vad kläder jag har till försäljning nu som jag inte ens har plockat bort lapparna på.
Å har man sååå mycket kläder, så är det ju bara vansinnigt.

 

 

Denna byxa tog jag i svart, egentligen inte så snyggt på sommaren, men har man en färgglad topp så går ju det också.

  

Sen denna jeansbyxa i denna ljusgråa.

 

Idag hade vi ju tänkt oss att fixa vårt skafferi, men det blir det inte.
Vi ska bara åka och handla en del av det vi ska äta ikväll och sen lite till vårt kylskåp.
Sen blir det vila & åter vila för min del, så jag orkar med i kväll.
Värken är inte alls snäll mot mig idag.
  

 

Ja, annars så har jag väl inget speciellt att berätta.
Blir väl mer i morgon efter vår kväll i Parken.

 

Ha dä gött..!!


Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards