Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Annelie - 14 februari 2016 15:21

...så låg det ett lite paket till mig i rullstolen.
Detta paket innehöll två par strumpor i en underbart grön och blå färg med glitter i.

 

 

Tyvärr visar inte bilden det rätta.

 


Jag fick liiite dåligt samvete, för detta år hade inte jag köpt någonting till Göran.
Å jag fick dessa plus rosorna i fredags.

 

Jag gick upp, tog mig frukost, en halv baguette med skinka & ost på plus thé.

Direkt in på toaletten med en orolig mage.

  

 

Vi skulle egentligen ha tatuerat oss idag igen, men Göran fick ett sms av killen som skulle tatuera oss, som berättade att inte barnvakten skulle komma, så han var tvungen att avboka.
Jaja, vi ska ju göra det frampå.

 

På förmiddagen idag så frostade vi av frysen, plockade in allt igen och skrev om våra listor vad vi har på varje hylla.
Passade på att göra detta innan det blir för mycket is,,, för då tar det ju en sån jäkla tid.
Idag gick det fort.

Efter detta så tog vi ut allt från kylen, kastade en del bland annat en hink lingonsylt.
Nu är det slut med att köpa dessa hinkar, bättre att köpa rårörda i glasburkar, är ju inte så ofta vi äter det ju.

Sen så skurade Göran detta kylskåp, jäklar annama vad han skurade.
Hade ju runnit rostigt vatten på ett ställe, nu är kylskåpet som nytt.
Han är bra duktig min älskade man.

  
Någon helg ska vi även ta alla köksskåpen.
Får se om jag kan rensa bort något.
För nu är ju kyl, frys och skafferi iordning, så som sagt var är så är ju kökssåpen kvar.

 

Sen sms:ade jag med vår vän Paula, frågade hur det var med henne.
Hon frågade om vi hade lust att komma upp till henne i eftermiddag.
Vi tackade ja, men vi ville vänta tills tvättmaskinen var klar så vi kunde hänga det.
Göran har bäddat rent i vår säng idag och jag är redan duschad för kvällens nerkrypande i nyren säng.

 

Jag åt tre skorpor med bredbar skinkost och lite thé, direkt så slog magen bakut.
Var tvungen in på toaletten, så jag fick lov att avboka med Paula, ifall det är någon skit jag går med.
Eftersom det blir så fort jag får något i magen, just nu hörs den hur den arbetar.
Så, idag törs jag inte äta någon mat.

 

Nu passar jag på att önska er en riktigt fin fortsättning på er Alla-Hjärtans-Dag.

  

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards