Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Annelie - 15 februari 2016 11:42

....mig bättre av värken i höfterna.

  

Jag har till och med gått lite ett par gånger.
Sa till Göran att det kanske är onödigt att åka iväg,, men han sa "Du åker".... okej, då gör jag det.
Nä då, jag hade inte tänkt mig att hoppa över det ändå.
Men, om ni VISSTE vad glad jag är för det lilla.

 

Denna dag började klockan 07.30, då gick jag upp, satte på en maskin tvätt, gjorde mig frukost som jag sedan åt till sängs.
Där jag kikade klart på tv-serien "Kampen om tungvattnet", en riktigt bra serie.

 

 

Kampen om tungvattnet är en norsk miniserie i 6 delar från 2015.
Serien handlar om Tungtvannsaksjonen under andra världskriget, när norska motståndsmän saboterade en nödvändig del av Nazitysklands kärnkraftsprogram.

 


Efter jag sett klart denna så kröp jag och Sylvester under täcket och somnade om,,, det var så gött.
När jag vaknade till igen så låg han på min arm snosades och snarkades.

  

Jag gick upp, hängde tvätten som var klar, tog mig en liten bit av hallonpajen vi köpte till igår, men då tordes jag inte äta något eftersom magen var som den var.

 

 

Riktigt god,,, så där härligt syrlig som hallon är.
Åt bara lite av grädden, det andra slickade Sylvester i sig.


Nu klockan 13.00, ska jag iväg för att möta upp en tjej borta vid bowlinghallen, jag har tingat på ett par saker hon sålde på köp-och-sälj-sidan på facebook.
Hoppas verkligen hon kommer och att det är fina saker,, verkade jättefint på sälj-sidan.
Men, priset är otroligt billigt, så jag är ändå liite skeptisk.
Men, det återstår att se.

 

Igår kväll när jag satt till sängs så passade jag på att ladda på mina två dosetter igen, då såg jag att några mediciner börjar ta slut, så jag ska iväg någon dag och köpa dessa. Nu blir det dyrt, eftersom jag inte har frikortet kvar, men å andra sidan så kommer jag upp i dessa 2.200;- fort, så sen har jag ju mitt frikort igen.

 

Imorgon är det dags för paraffinbadet igen, andra gången eftersom förra gången vart det avbokat.
Hoppas nu att det blir av denna gång, för detta har jag längtat efter.

 

Men nu ni... så har jag äntligen hittat ett jag kan köpa hem och göra mina bad när jag känner jag verkligen har behov av det, men Göran måste vara hemma, för det ska sättas på handskar över paraffinet osv.

 

 

Inte det mest avancerade,,, men det duger säkerligen gött och väl till hemmabruk.

 

Nu passar jag på att önska er en riktigt fin fortsättning på denna måndag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards