Direktlänk till inlägg 21 februari 2016

Det vart som....

Av Annelie - 21 februari 2016 14:22

... jag misstänkte redan igår.

Att jag är sängliggandes idag, med hemska smärtor.
Fick jag för att jag var uppe och "höll på" igår.

  

 

Paula var ju som sagt var här och hjälpte Göran sätta upp lampan ovanför vardagsrumsbordet,,, den är så fruktansvärt tung så det behövdes två.

Vart jättebra när den vart på plats, får vi se om / när den används.. 
*fniss*

 

   

Så vart alltså lampan.

 


Idag är alltså Göran upp till Paula och hjälper henne med något i grovköket, hon håller på att göra om där också var det något de var tvungen att vara två till, så hon frågade Göran om han ville hjälpa henne idag.
Var ju egentligen meningen jag också skulle med idag, men som sagt var så vart det en sängdag för mig istället.

Göran åt säkerligen lunch med Paula också, vi skulle ju äta mat med henne.
Jag åt lövbiffsgryta med kokt potatis för ungefär 30 minuter sedan.
Gött att ha rester, hade ju en del att välja på i kylen, men fick ju ta det som var tillagat först.

 

Göran ringde till mig nyss, då var han på Willy:s, då jag hade skickat sms om vissa varor han fick åka och köpa hem.
Har ju bland annat slut på min sylta, som jag äter varje dag på smörgåsen.

 

Skypade nyss med mamma, men vi avslutade för de fick kaffegäster.

Annars så händer det inte så mycket denna söndag,,, blir säkerligen en film eller om jag fortsätter att titta på min danska dvd-serie.

 

Får se om jag återkommer med något mer inlägg idag, eller om detta får räcka.

Passar i alla fall på att önska er en härlig fortsättning på denna söndag.

 

Tjillevippen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards