Alla inlägg den 25 februari 2016

Av Annelie - 25 februari 2016 12:40

... denna soliga torsdag.

Vi har alltså jättefint väder, men tyvärr så är det kyliga vindar,, detta berättade städerskan när hon kom.

Men, idag ska jag inte utanför dörren, har egentligen ett paket att hämta från BonPrix, baddräkten i mindre storlek, men den får ligga tills i morgon.
Jag har ont idag.
  

 

Hade jätteont när jag satte mig i sängen förut,,, var uppe i cirka 3 timmar nu på förmiddagen,,, men när jag skulle lägga mig så var hela benet elakt mot mig, även höfterna / ljumskerna.
Va TRÖTT jag blir.

 

Jag var i alla fall uppe för att börja dagen med frukost, sen så kom ju vår städerska och började städa sovrummet, hon brukar alltid börja med det, så jag ska kunna gå och lägga mig.
Sen så betalade jag alla räkningarna, var tvungen att ringa Qpark då  det inte stod något OCRnr på räkningen, då hade vi ju ansökt om autogiro,,,, hahah, det glömde jag totalt bort.

Hade blivit fel från de också, för numera ska vi ju inte få räkningen utskickad.

 

Igår fick jag ju dessa gelebollarna på posten, som jag hade skickat efter, de som man tränar sina händer med.

 

Här är alltså båda bollarna som de ser ut.

 

 

Den lilblåa bollen som den ser ut.

 

 

Bollen som den ser ut när den kläms, den gröna kan jag inte alls klämma så mycket.

 

Man klämmer alltså på de, jag köpte en lilablå & en grön,, men den gröna är medium medans den andra är soft, jag orkar knappt inte klämma på den blålila, ja då förstår ni ju vad den gröna är till.
Mmm, just det,,, den ligger för det mesta.
Men, kanske att jag orkar träna upp så jag kan klämma mer och mer på den också.
Men, fyyyy vad ont jag får efteråt.
Så, frågan är om det är alltför nyttigt att klämma för mycket.
Detta skulle jag ha velat fråga min läkare.

 

Jag väntar fortfarande på mitt paraffinbad som jag skickade efter, varför det dröjer tror jag beror på att jag även köpte extra paraffin och det hade de inte hemma på lager, så de väntar säkerligen på det innan de skickar allt.

 

Nu har jag även skickat efter handledsvärmare från Wish, de kostar bara 17,10 med frakt.
Jag har skickat efter några saker därifrån, det mesta är jag nöjd med.
Fler än jag som skickar efter varor därifrån...??

 

Igår när vännen Susanne kom hit så hade hon ju med sig en flaska jordgubbschampange, är det någon av mina läsare som druckit denna..??

 

 

 

Nu ni mina kära läsare så säger jag hej för denna gång.
Ska kura ner mig ordentligen i sängen nu,,, ska bara ta värkmedicinerna.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards