Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Annelie - 28 februari 2016 16:34

... så sent eftersom vi skulle iväg och handla innan Göran skulle upp till Paula och hjälpa henne med en massa skåp i hennes grovkök.

Jag hade varit vaken tidigare, men lyckades somna om.
Idag var det ju inte så bra.
Men, vi hann, Göran vart cirka 8 minuter försenad till Paula.

 

Vi var till Lidl och handlade idag,,,, konstigt nog så vart det inga annat "onyttigt" som följde med hem.
Men, det var väldigt utplockat på dessa "bra-å-ha-sakerna".

Fick i alla fall det vi skulle ha plus lite andra matvaror.

Jag gillar verkligen Lidl, det är en trevlig butik med bra varor och lite "roligare" djupfrysta matvaror.
Å sen gör det ju inte saken värre att de är billigare.

 

Handlar du på Lidl..??

 

När vi kom hem så följde Göran med upp med varorna, sen så stack han direkt och då var klockan strax efter 11.
Jag plockade in varorna, jag har diskat, jag har plockat iordning på torr tvätt som hängde, jag har tvättat en maskin med frotté och jag har hängt den.
Sen så  har jag kikat på en film också.

 

 

Något ni sett...??

 


Sen gick jag upp igen, var ju dags att ladda mina två dosetter, brukar sitta till sängs och göra det.
Men, idag slog jag på stort och satte mig vid köksbordet.

Klockan gick, till slut så tog jag mig rester av min kebabrulle och satte mig till sängs för att käka denna och titta på film.
Då kom Göran och Chammi hem, då var klockan 16.15
De hade gjort mycket i hennes grovkök, men ändå är det inte klart.
Blir mer jobb än vad man tror när man börjar att göra om.

 

Nu blir det till att slappa hela kvällen lång.
Ny arbetsvecka är ju i antagande för Göran, han jobbar 06.00 - 15.30 måndag - fredag denna vecka som kommer.
Det är alltså förmiddagsskift,,,, i mina ögon är det ju dagtid.
Jaja, så är det i alla fall.

Ha en bra kommande vecka.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards