Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Annelie - 29 februari 2016 10:55

... huvudvärk som jag har idag.

  

Den är jobbig, strålar ner i nacken gör den också.

 

Jag har ringt, ringt och åter ringt på morgonen... en del samtal är en jäkla massa före och en del svarar inte alls.
Där de inte svarar alls,, är verkligen de jag vill ha tag på NU, Nu, nu.

 

Pratade med lönekontoret förut,, jag har hela 36 sparade semesterdagar.
*Yohoo*
7 av dessa måste jag ta ut i år om jag inte tar de i pengar.
Men, är jag sjukskriven, så skippar jag ju att ta ut dagarna, då tar jag ju pengarna istället.

Jag vet om att man kan ta semester fast man är sjukskriven,,, konstigt nog.

  

Jag skypade med mamma & pappa förut,,, har vi oturen nu så blir det inte alls som vi har tänkt oss nu i slutet på mars, då pappa fyller år.
Så snälla, håll era tummar.

 

Nu, en mugg thé , ett par Alvedon och sen ryggläge med en film, som det är stor risk jag somnar ifrån.

 

Ha en jättefin måndag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards