Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Annelie - 4 mars 2016 09:37

.... jag med djävulska smärtor efter en natt med dålig sömn.

Om ni visste vad TRÖTT, Trött och åter trött jag är på detta liv med denna jäkla smärta jag har mer eller mindre vareviga dag.
Nu har det verkligen varit MER av den "varan".

  

 

Igår tog jag mig i kragen och åkte ut med min elskoter för jag skulle posta luntan med papper som skulle upp till smärtenheten i Uppsala.
Sen så var jag till Ica på Valen, efter detta for jag till Öster Café och tog mig en kopp thé och en halv thekaka.

Medans jag satt där så kom "M" in, som jag var kontaktperson till i drygt 5 år.

Jag hade inte sett henne på hela tiden jag varit sjuk, så det var skojj att träffa henne och hennes nya kontaktperson.

 

 

Hon är sig lik.


När hon fick se mig så brast hon ut i gråt och sa hon saknar mig, det kan jag tro hon gör.
Men, men nu är det som det är.

Det var i alla fall jätteroligt att träffa de två.

Sen efter "M" hade cyklat vidare så satt jag och hennes kontaktperson kvar och pratade en liten stund till.

 

När jag kom hem igen, så la jag mig, kikade på teven och bara slappade.
När Göran kom hem så fixade vi till tunnpankaka, har varit så sugen på det efter jag sett tevereklamen om margarinet,,, då pappan står och steker pannkaka.

 

Jag gick från köket så som det såg ut,,, Göran tog hand om allt.
La mig,,, kikade på teven och spelade WF.

Sen kom Göran in och sa vi hade fått tid till tatueraren.

Efter detta så somnade jag, sov över Farmen och allt (som tur är spelade jag in det, eftersom jag var trött), vaknade till liv igen vid 21-tiden då Göran la sig.
FYYYYyyyyyy, för den lede vilken smärta jag hade då. När jag hade legat i drygt 3 timmar och slappat / sovit.

  
Tatueraren kommer hem hit och tatuerar mig på tisdag nästa vecka, men eftersom Göran jobbar em så fick Göran en tid till honom nästa helg i hans studio.

Åååå,, jag längtar,, det ska bli såå spännande.
Dels efter min nya tatuering och sen vad han kommer att göra med mina hjärtan jag redan har.

 

På tal om tatuering...har en jag verkligen skulle vilja göra.
Får se frampå.
Ska höra med tatueraren vad den skulle kosta i sådana fall.

 

 

Säkerligen inte billig, så mycket med smådetaljer.

 


Ja, nu är det helg igen.
Har ni något påställt.??

 

Vi har inget speciellt påställt i morgon, men på söndag ska Göran upp till vår vän Paula och hjälpa henne i grovköket igen.
Det blir mer saker att fixa iordning än vad hon hade tänkt sig.
Paula är väldigt händig, kan mycket själv, men vissa saker kan man ju inte själv.
Då hjälper Göran till.
Hon sa till mig att jag också kunde följa med, så kunde vi äta något ihop.
Men, jag sa nej,,, jag har ingen lust att bara sitta och titta på de när det skruvas, sågas, sätts upp osv.

 

De pratade på att de skulle ta det redan i morgon lördag,, men då frågade jag om de inte kunde ta det på söndag istället,, ifall jag vill hitta på något i morgon.

Kanske åka in till Malmö eller något sådant.
Men, som det är idag,,, blir det till att bara vara.
*som vanligt*

  

 

Med detta vill jag passa på att önska er alla en riktigt

Trevlig Helg.

 

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards