Direktlänk till inlägg 6 mars 2016

Hej svejs denna....

Av Annelie - 6 mars 2016 11:43

... regniga söndag. Ja i alla fall här nere i söder.

 

Jag hade ju tänkt mig att åka bort till Posten & KappAhl, för att dels hämta ut ett paket och sen för att byta storlek på byxorna.
Men, det blir ingenting av det idag.

Har ingen som helst lust att åka elskotern i regn.

Bättre och krypa ner under filten på sängen, kika på film och sen skriva brev plus att jag ska börja i mina nya målarböcker.
Händerna känns ju skapliga idag, så då får jag passa på.

  

 

Göran är uppe hos vår vän Paula, hjälper henne med det sista i grovköket, undras om de blir klara idag eller om det blir flera dagar.
Vet att det skulle sågas en del, så det kanske inte hinner att bli klart idag.

 

Jag har precis pratat med Anna-Lisa, en f.d granne till mamma & pappa,,, denna gumma är såå glad i mig och det är ömsesidigt.
Varje gång jag är hem till Värmland så träffas vi.
Denna gång får hon komma hem till mina föräldrar eftersom hon har en trapp upp till sig.

 

Nääee,, nu får jag ta mig i kragen och komma till sängs igen.
Värken knackar på rejält hos mig, så lika bra att lyssna på den.

  

 

Ha en fin fortsättning på denna söndag.

 
 
Vicki

Vicki

6 mars 2016 19:59

Efter regnet kom snön. Blev nog kallare på em för snön lade sig på gräsmattan. Har inte heller hittat lusten att gå ut idag.

Brukar du se Mästarnas mästare? Det börjar idag hade jag helt missat.

Ha det gott,Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

7 mars 2016 15:10

Här regnade det precis hela dagen lång..

 
wiper

wiper

7 mars 2016 14:59

Här har vi full vinter men nollgradigt så det känns inte vinter. Jag känner som dig i dag med trötthet och vill bara titta på film och slöa. Vad snäll din man är som hjälper din väninna, och att han är så duktig på att fixa.

Härligt när man känner man är omtyckt av speciella personer, sånt värmer.

Hoppas du har en bra början på nya veckan
kramar

http://www.wiper.bloggplatsen.se

Annelie

7 mars 2016 15:13

Här hade vi bara regn precis hela dagen lång igår.

Ja, det är bra när man kan hjälpas åt,, det var ju Paula som byggde på den extra hängmattan på kattställningen vi har.

Ja, Anna-Lisa är för go,,, händer att hon ringer mig för att bara höra hur det är, hon tycker ju allt detta med mig är så bedrövligt.

Ha en jättemysig måndag.. // Kramar om

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards