Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

Då är min....

Av Annelie - 9 mars 2016 09:03

... 8:e tatuering gjord plus att mina röda hjärtan vart svarta istället, eftersom de inte var bra ifyllda och en ful skuggning i svart.
Den tatueringen gjorde jag när jag var hemma i Värmland, känner en tjej från det samhälle jag är uppvuxen i, som tatuerade mig. Sagt och gjort,,, en dag fick jag för mig att gå in till henne och fixa denna,, som jag så länge hade sucktat efter.
Men, vart ju inte hundra nöjd.

  

Jo, direkt efteråt,,, men ju längre tiden gick ju mer missnöjd vart jag.

 

 

Jag är jättenöjd med denna söta som sitter runt min vänster handled.

 

 

Här är alltså mina numera svarta hjärtan.

 

Tatueringen jag skulle vilja göra nästa gång, den ugglan med massa detaljer på.
Den tatueringen kommer bara att bli en dröm även i fortsättningen, för priset hamnar på ungefär 7.000;- (!!!).
Men FIN är den,,, så vem vet.
  

 

Idag ska vi ju till banken för att fixa våra bankdosor, som ni läste om i mitt förra inlägg.
Sen ska ett paket med kläder skickas iväg, vart av med ett par byxor och ett par shorts på Tradera.
Pengarna rullar in.

  

Tänk om det kunde rulla in sååå mycket så man kunde kosta på sig en resa till varmare grader.

  

Yes,,, drömmar är väl till,,, för att just drömma.

 

Sen vid 13.45-tiden idag kommer vännen Susanne från Anderslöv hit på ett besök *trevligt*
Hon sa att hon fått "blodad tand" att komma hit, eftersom hon trivdes såå gött i vårt ombonade / mysiga hem.
Roligt att höra.
Tatueraren sa det igår när han satte på sig sin jacka,,, då gick han inåt vardagsrummet också sa han "vad fint ni har det".
Ännu roligare att höra av en kille.

  

Nu på lördag klockan 12.00 ska ju Göran bort till hans studio för att göra sin 8:e tatuering, ska bli spännande och se vad han kommer hem med.
Vet på ett ungefär vad han ska ha.

 

NU har gubben vaknat till liv, och jag hoppas han vaknat till liv ännu mer eftersom han sitter i köket och äter sin frukost och dricker kaffe.
Plus att han håller på med sitt WF.

 

Jag själv ska få av mig nattsärken, få på mig kläder och sen bädda ihop sängen.

Ha en jättemysig onsdag vad ni än hittar på med.
Tjingeling..!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards