Direktlänk till inlägg 12 mars 2016

Klockan är

Av Annelie - 12 mars 2016 10:22

.... 10.22 och jag sitter påklädd på en bäddad säng, med frukosten redan i magen sedan drygt 1 timme tillbaks.

Vad ska jag vara vaken och uppe sååå tidigt för, när det är lördag och allt och inte har ett dugg planerat...??!!

Utanför fönstret är det soldis, kommer säkerligen att bli en fin dag.

 

Klockan 14.00 ska Göran till tatueraren och göra sin 8:e tatuering.
Men, jag blir hemma, kommer ju ändå inte in i hans studio med rullstolen.

 

Det vart inte Let´s Dance för mig igår, jag lyckades "lura" in Göran i sovrummet, så vi kikade på en film ihop.

Vi såg filmen Dying of the light, sevärd men inte så jättemycket mer.

 

 

Men, Nicolas Cage är en favoritskådis för min del.
Han är så duktig att spela olika rollkaraktärer.

 

När vi ändå pratar film,,, har ni sett de två senaste Bond-filmerna..??

Vi har båda, men jag har fortfarande inte sett någon av de.
Vi har köpt de Bond-filmerna som Daniel Craig spelar i, eftersom han är en duktig skådis i dessa filmerna.

 

   

 

Jaa,, annars så har jag ju inget speciellt att berätta om, skrev ju mitt förra inlägg såppas sent igår,, så mellan dessa inlägg så har det ju inte hänt något speciellt.

 

Jag måste bara berätta,,, jag drömde inatt eller nu på morgonen precis innan jag vaknade.
Att jag jobbade som personlig assistent (det är ju egentligen mitt jobb) hos en yngre tjej som hade en son.

Vi var två assistenter som var hos henne, eller rättare sagt hos hennes ex,, men hon bodde där så fort hennes ex var borta för hon var tvungen att ta hand om alla djuren.
Jag skulle gå med henne, gick baklänges framför henne och höll i hennes axlar.
Då ramlade vi, och hon slog i huvudet lite lätt i golvet.
Men, fyyyy vad jag mådde dåligt av detta,,, att det hände när jag jobbade.

 

Konstigt hur man får till drömmar,,, denna tjej har jag ingen aning om vilken hon är,, har aldrig sett henne. Men, ser henne lika väl ännu i mitt minne.
Sen att hennes ögon skiftade mellan blått och brunt, ena stunden var de blå nästa bruna.
Kan ni drömma konstiga drömmar och sen komma ihåg de väl..??

 

Igår shoppade jag på Wish igen,,,, en sak till gubben och sen lite mer färgpennor, bland annat vattenfärgpennor.
Älskar denna sida,, visst kan vara farlig för de som inte har karaktär.
Men, det har jag...handlar bara det jag verkligen vill ha och sen har råd till.

 

Nu passar jag på att önskar er en Trevlig Lördag med allt skoj ni hittar på med.


 
 
Liten Uggla

Liten Uggla

13 mars 2016 13:33

Har du köpt grejer på Wish förut? Hur blir det med tullavgiften? Eftersom det är från Kina menar jag... Blir det så billigt när den har lagts på? Har inte vågat handla där än p g a det.
Jag gillar Daniel Craig, tycker han är en riktigt bra Mr Bond :-) De senaste 2 filmerna är jättebra.
Drömmar ja, de kan ju bli hur konstiga som helst :-D
Kramisar! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

13 mars 2016 14:39

Jajamensen. ..jag har köpt en del på wish förut. Du får ett pris vad du ska betala..det är priset på varan + frakten.

Dessa handledsvärmarna jag skickade efter kostade endast 17.10 med frakten.

Kramar om...// 😘

 
Vicki

Vicki

13 mars 2016 14:56

Jag har sett båda Bondfilmerna när de gick på bio så det är ett tag sedan.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

13 mars 2016 19:46

Ja, det är det då.. :o))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards