Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Annelie - 15 mars 2016 12:06

... det malas sakta i kvarnen.
Jag fick ett telefonsamtal just nu, om att jag ska själv ringa sjukresor i morgon angående min resa upp till Uppsala.
Ska som sagt var ringa i morgon, eftersom hon skulle faxa idag, så de hinner att få det och läsa igenom det ordentligt.

Men, jag är såå glad och förväntansfull på att få komma iväg.

 

Hahahaha,,, jag har ju ett gift syrianskt par som vänner på facebook, de har samma profilbild och jag har fortfarande svårt för deras namn.
Jag chattade med en av de idag, jag TRODDE det var frun.
Jag frågade om hon jobbade och det gjorde hon.
Då svarade jag "synd, annars hade du ju kunnat komma hit på kaffe   "
Åså visar det sig att det är maken jag chattat med...
  
Mest skämmigt är ju att jag gjorde blinksmajlisen.

Jag skrev direkt till hans fru och berättade detta missöde.
Men, vi kan ju inte göra något annat än att skratta.

 

Idag blir en ren innedag,,, det är fint väder ute, men känner ändå inte för att gå ut något.

 

Ska skriva brev, sätta mig och rita lite i "prick-boken".

 

 

Denna bok är med enbart djurmönster.

 

 

Denna bok är det alla möjliga mönster.

 

Ett bra komplement på all målning om man inte vill plocka fram alla pennor osv för en stunds avkoppling.

 

Jag har skickat efter mer pennor från Wish, bland annat vattenfärgpennor och sedan metallicpennor.
Sen köpte jag mig en keps till, en i grått.
Älskar min keps.
Plus att jag köpte två par handledsvärmare till, underbart gött att ha på sig.

 

Älskar även wish     

 

Dagens lunch, som ska bli nu blir rester av en kebabrulle och till middag blir det också rester.
Igår åt vi ugnsgratinerad falukorv med pressad potatis till, mums vad det är gött.

 

Vad äter du idag..??

 

Ha nu en riktigt fin fortsättning på denna tisdag.

 

*Tjillevippen*


Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards