Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Annelie - 19 mars 2016 15:16

...lördagseftermiddag.
Allt väl hoppas jag..??

 

Idag lördag, började dagen med att jag åt frukost i köket samtidigt som Göran kokade sin lilla "shot" han tar varje morgon.
Det är alltså ingefära, citron och honung han kokar ihop, sen silas detta vattnet av och det vattnet tar han sig en "shot" av varje morgon,, detta för att hålla sig frisk.

 

När jag satt där så fick jag se gallret som är nedanför själva kylskåpet var såå äckligt, fullt med damm och sen att något hade runnit över det.
Bort med det och sen så skurades det rejält.

 

Efter detta så duschade jag, sen så snaggade och rakade jag Göran på huvudet, han in i duschen och jag klädde på mig.
När vi var klara, så gick vi ut på stan, vi skulle bort till Yes Yes för att se om vi kunde hitta en "gå-bort-present" , det gjorde vi PLUS en väska till mig.

  

Efter vi var klara där så gick vi inom Valen, var bland annat in på Telonor och sänkte vår surfmängd på mobilerna, på så vis sänker vi cirka 150;- / månad.
Sen drog vi till Öster café och tog oss en långfika,, där satt vi i dryga 1,5 timme.

 

 

Hihi, enda rätta bild vi kunde ta, även om den är tokig. Men, det bjuder jag på.

  

Efter vi suttit där denna stund så var vi inom Mallas för att enbart köpa honung,,, det är något jag alltid vill ha hemma, för kommer Paula på fika, vill hon gärna ha det i teet.

 

Igår var jag ju som jag skrev i gårdagens inlägg och hämtade ett paket.

Det var födelsedagspresenten till Göran, jag är inte hemma detta år han fyller, så han fick det redan igår.
Men, jag ska köpa något litet till till honom, som han får den dagen jag kommer hem (8:e) eller dagen efter beroende på vilken tid jag kommer hem.

 

       

Han bli tuff, min gubbe.

  


Dessa kläder fick Göran av mig,,, och allt passade. Han kunde nog ha haft en storlek mindre i jeansen,,, men dels så fanns det inte och sen är det inget som stör.
Han vart riktigt glad, för dessa kläderna hade han ju tittat på.

 

Nu sitter jag till sängs med en katt hängdes över min arm, han ska promt ligga hos mig, helt på bröstet, och han bryr sig väl inte om att det är en laptop ivägen.

 

Klockan 17.00 är vi hembjudna till Paula på middag.
Ska bli både gött och mysigt,,, att bara sätta sig vid ett dukat bord och man inte har brytt sig ett dugg om vad som tillagas.
Vill ha fler sådana tillfällen.. 

  

 

Ha en underbar fortsättning på er lördag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards