Alla inlägg den 23 mars 2016

Av Annelie - 23 mars 2016 19:50

... jag till Lidl vid 8.20-tiden och då var det redan en hel del folk där.
Jag skulle ju kika på denna jeansjacka jag skrev om igår,,, den fanns men tror ni den passade mig..??!!
Nääee,, just det.

*suck*

 

Men, jag kom hem med en massa annat ändå, allt annat än något ätbart.

Bland annat två olika paket med kalsonger, en t-shirt och en långärmad t-shirt till gubben, ett par jeans jag trodde han ville ha (lämnades tillbaks, då han inte gillade de), en ugnsform, en stavmixer.
Har en redan,,, men detta var en sådan som man kan hacka saker med, visp och så vidare, sen en mer lättsam sportbehå till mig.

 

 

Burkarna jag tyckte var söta, men vad jag ska ha de till vet jag inte i skrivandes stund.
Ser ni att knoppen är som en fågel...??!!

  

 

 

Denna ska jag testa att hacka lök med.
Någon som har en sådan stavmixer, och använder den..??

 

 

Jättego behå,,, enda "nackdelen" är att den är liiiite för hög baktill, så den går "nästan" upp i nacken.
Men, mjuk och go är den i alla fall.

 


När jag kom hem igen, så hade Göran kommit upp, hade inte varit vaken och uppe så länge.
Å som ni alla vet,,, han har inte det bästa morgonhumöret.
  

 

Vi bäddade sängen och inte så långt efteråt ringde vår vän Paula, hon skulle komma hit på en fika.
Sagt och gjort,,, jag hann att fixa till lösthe i thékannan så det fick och stå dra tills hon kom, jag skar upp brödet jag hade köpt på Lidl (stämmer ju, jag köpte en tomat och frallor, det är ju ätbart). Sen vart det en långfika med bästa vännen.

  

 

När hon åkte hem igen, så satt Göran och jag pratade om framtiden,,, nu när vi åker i morgon, jag hinner bara komma hem, packa om och sen åka till Uppsala.
Hur, när jag skulle packa inför vår resa i morgon.
Sen om detta med att jag fick ett brev idag från min husläkare.
När jag var till honom sist så togs det ju en hel del blodprover,,, då visade det sig ju att mitt natriumvärdet var för högt, så han ville att jag skulle ta om det två veckor senare.
Fick svar idag, det är fortfarande för högt, varför vet han inte.

Så nu har han skickat en remiss till Endokrinologimottagningen på medicinmottagningen här i Trelleborg.

  

Ja, varför ska det bara vara det ena,,, lika bra att köra det andra också.

Jag blir såååå LESS, Less & åter LESS på allt djävelskap jag ska råka ut för, har jag inte haft min dos nu..??

 

Tur man kommer bort lite, får lite annat att tänka på.
I morgon bitti, MÅSTE jag ringa Lund, de LOVADE mig igår att de skulle ringa mig idag,,  men icke att de har gjort.
Jag som ringer direkt i morgon bitti, så jag inte glömmer bort det i alltet när vi ska till att åka.

 

Måste bara visa mitt senaste inköp av väskor *fniss*

 

 

Jag föll direkt för denna, när jag såg den hängde där.
Tog den, men hängde tillbaks den,,, men hade med den hem innan vi gick därifrån.

*L*

 

Nääee,, mina kära läsare,, med detta passar jag på att önska er en riktigt

GLAD PÅSK

 

Det kommer förmodligen inte att bli några speciella inlägg från mig under påsken och veckan efteråt, vi får se vad som händer och sker.

 

Ha det allra bäst alla.

 

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards