Direktlänk till inlägg 26 mars 2016

Hej, hej...

Av Annelie - 26 mars 2016 07:13

....vill bara passa på att önska er en riktigt

GLAD PÅSK.

Passa på att njut av en massa sällskap  (om ni har det vill säga) & en god påskmat.

 

Själva är vi uppe hos våra respektive föräldrar, så jag och Göran firar påsken 10 mil isär detta år.

Men, det överlever vi ju också.

😉

 

Igår var värken HEMSK, Hemsk och åter hemsk mot mig, när mamma hjälpte mig upp i sängen med benen så grät jag ut min smärta. 😢

Tror det beror på att jag satt ju i 60 mil på torsdag och sen även var uppe en sväng här också.

 

Idag kommer jag att ligga mer så jag orkar vara med ikväll. Även fast min syster och hennes man kommer hit redan på fm.

 

Igår kom min son hit och fikade, spelade kort med oss. Men, det var då jag var tvungen att avbryta för att gå och lägga mig.

 

Igår skulle jag titta efter något i min plånbok....ja då ligger den kvar hemma i Trelleborg. Så nu är jag alltså här utan mitt leg, bankkort, kontanter. 

Plus att Göran är 10 mil norröver.

*surt*

 

Inte för det...för jag får ju låna pengar om det är något..men ändå.

Med denna bild önskar jag er alla

MÅ VÄL.  

 
 
wiper

wiper

27 mars 2016 15:00

Vad kul att du är hos dina föräldrar och firar påsk. Så tråkigt att du har en sån värk vännen. Hoppas den lugnat ner sig så du får må lite bra nu när du även träffat din syster med familj.

Trist detta med plånboken också för man är ju så beroende av körkort och leg mm. Vilken otur. Ser på dina ögon att du har värk än om du är fin på bilden

Sköt om dig nu och ha det så bra du kan

Glad Påsk
kramar

http://www.wiper.bloggplatsen.se

Annelie

28 mars 2016 10:42

Det är underbart att vara hos mamma och pappa...blir verkligen uppassad här. Men jag saknar Göran, han är hos sin familj 10 mil norröver.

Ja, jag fattar inte hur jag kunde glömma plånboken. Men eftersom jag inte varit utanför dörren sedan vi kom i torsdags, så har jag inte behövt den 😁 😁 😁

Kramar om..

 
Vicki

Vicki

27 mars 2016 23:15

Aha så det är ni som åkt norröver!
Har ni kört dit ?
Blev det en bra påsk ?

Ha det gott, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

28 mars 2016 10:37

Yes, vi är hemma i Värmland. Göran hos sina föräldrar och jag hos mina.

 
wiper

wiper

28 mars 2016 12:01

Jag saknade min man också otroligt mycket i somras då han åkte upp till sin släkt. Man är så nära varandra så det blir jobbigt

kram

http://www.wiper.bloggplatsen.se

Annelie

28 mars 2016 22:37

Ja, är man van att ha som man vid sin sida så blir det riktigt tomt....även fast jag har mamma & pappa där.

Kramar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards