Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Annelie - 29 mars 2016 23:16

....att jag saknar min älskade man nu. Undras när han har tänkt sig neröver..??!!

🤔 🤔 🤔

 

Jaja...dagarna går fort så vi hinner knappt inte med vårt "program"....mycket vi vill göra......å sen så MÅSTE jag ju vila dessemellan.

 

Igår var vi i alla fall inbjudna till syrran och Uffe på middag, en mysig eftermiddag / kväll.

Vi vart bjudna på något gött som en lammgryta med ris till...jättegött.

 

 

Här har vi alltså syrrans man Uffe.

 

 

Mamma & pappa att hugga in på maten.

 

 

Mamma & Susanne

 

Jag och min syster.

 

Vi tog även ett parti kortspel...kikade på en massa bilder, en fin fotobok syrran hade gjort.

Fikade...men tyvärr så vart det två dumpning ar hemma hos syrran.

😢

 

Sen vart jag så fruktansvärt sliten och hade ont.

Så vi åkte hemöver en stund efter kvällsmaten som bestod av varma smörgåsar.

 

Idag onsdag så var vi in till OBS Bergvik i Karlstad...kikade runt lite i affärer. Enda jag shoppade var färgpennor till mamma och sen en jäkla massa mediciner plus hudlotion,  2 sorter olika handkrämer.

 

När vi kom hem så la jag mig på sängen.

Vid 18-tiden kom min son för att hämta mig och pappa.

Jag bjöd ut pappa på en pizzeria som har väldigt bra ala carte meny.

Så pappa ville ha sig en plankstek och en stor stark, jag åt lite av noisette med pommes och beasås, resten togs med hem.

När vi kom hem igen så följde Andreas med upp, så då vart det lite kortspel idag 

 

I morgon kommer eventuellt min ena morbror med fru till oss.

 Trevligt, Trevligt

 

 

Ha det bäst.

 

PS. dessa inlägg är skrivna på mobilen...kanske därför det ser lite konstigt ut...bara så ni vet 😉 DS.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards