Alla inlägg den 3 april 2016

Av Annelie - 3 april 2016 20:22

... sitter jag i sängen på hotellet / patienthotellet i Uppsala.
Det är inget patienthotell, utan det är ett helt vanligt hotell som har vissa rum som patienthotell, de är rabatterade i priset också.
Annars är det inget ovanligare än ett vanligt hotellrum.

 

Jag vette fasen hur det kommer att gå OM jag ramlar här,,, får väl ligga då, eller ringa receptionen ELLER sos.
Jag vet inte..

 

Jaja, nu ska vi inte TRO att jag KOMMER att göra det,, jag har i alla fall lyckats att vara på toaletten, bytt om till pyjamasen och kommit till sängs.
Å vilken säng sedan,,, fruktansvärt MJUK,,, inte alls gött för denna sargade kropp.

  


 

Här håller Göran på att packa det allra sista år mig.
Väskan vart aldrig undanplockad sedan Värmlandsresan.

Jag som inte gillar att ha "stök" omkring mig.


Resan upp gick över förväntan,,, visst smärtor hade jag ju.
Fick halvligga / sitta på en mjuk härlig brits, men smal till denna kropp.

  

 

Tur man hade "gallret" där så man inte låg för helt öppen ridå.

 

Killen som körde var jättebra,,, körde snabbt men säkert.
Han hade även en kille med sig, som lärde sig eftersom han skulle börja att köra taxi.

Vid Ljungby var det drive-in på Max,,, Tom som körde, han bjöd mig på en liten ostburgare.
Visst var det snällt..??!!

  

 

 

Bara en bild på mig och "mina två killar" i bakgrunden.
Tom var väldigt lättpratad,, men det vart ändå inte så mycket prat i taxin, för dels så skulle vi ha fått skrika till varandra, eftersom jag åkte baklänges och sen så spelade han så bra musik så det behövdes inte en massa prat.

 

I morgon kommer en taxi att hämta mig klockan 10.30, så jag får åka dessa 70 meterna mellan hotellet och Akademiska sjukhuset, så från och med i morgon sover jag på avdelningen på smärtenheten.
Vi är 8 styckena nya som kommer i morgon, hoppas att det är någon trevlig / rolig med.

 

Ja, då så vart det en lite uppdatering i alla fall.

Nu vill jag passa på att önska er en fin kommande veckan.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards