Alla inlägg den 5 april 2016

Av Annelie - 5 april 2016 16:33

....från sjukhussängen.

 

Dagarna flyter på så strax är jag hemma igen "tjohoo" 😂

Idag har jag varit på smärtlektion med en kvinnlig överläkare, det var bra.

Sen träffade jag på en kvinnlig sjukgymnast vid namn Sara....jättebra tjej 👍

Arbetsterapeuten Ylva var också med...verkar å en väldigt bra kvinna.

 

Nu i eftermiddag har jag haft en mini-intervjuv med smärtpsykiatern Lena.

Nu väntas middag, sen ska jag, min rumskamrat Jenny och en kvinna i rummet intill som heter Carina ner till stora kiosken för att handla något göttit.

😋

 

Har värre ont i knäna efter besöket hos sjukgymnasten, men det har jag räknat med.

Både sjukgymnasten och smärtpsykiatern tror att jag kommer att bli antagen till fortsatt utredning. 

"Hoppas"

Vågar inte ropa hej förrens jag är över ån.

Får ju det slutgiltiga beskedet på fredag.

 

Annars då....ja det händer ju inte så värst mycket i mitt liv nu av bevisligen skäl.

 

Jag fick åka rullstol (min egen) till sjukgymnasten idag, men fick åka truck hem, då var vi två som skulle till samma avdelning...då lastar de på oss och sen så packar de ihop rullstolen...sen åker vi så det blåser i luggen 😂

Ska försöka mig på att fota en sådan någon dag.

 

Jag frågade en personal igår, vad många som jobbar på Akademiska.

8000 st personer.

Helt otroligt vilken arbetsplats.

Nu är det ju iofs med ALL personal....alltså inte bara vårdpersonalen. 

Men ändå..!!

 

Nu säger jag hej för denna gång...utan en endaste bild.

 

Ta hand om varandra.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards