Alla inlägg den 6 april 2016

Av Annelie - 6 april 2016 15:51

.... läsare händet det som jag absolut inte vill ska hända.

Jag ramlade och vart hängandes över ena handtaget och över hjulet på rullstolen när jag skulle över till stolen från sängen.

 

 

Min rumskamrat Jenny vart så förtvivland,, så hon som också går med ständiga smärtor och rullator skulle fösöka hjälpa mig, instikten ni vet.
Jag sa bara att hon skulle larma på folk istället.
Å när de väl kom,,, HJÄLP vad många de vart på rummet.
Åså skulle de försöka lyfta upp mig under armarna,, men då sa jag ifrån och frågade de om de inte hade något vårdbälte istället.
Sen skulle de ha ner mig helt på golvet,,, snacka om att gråta ut sin smärta.
Sen när jag väl kommer ner på golvet så tittade jag på alla som var runtomkring och skämdes för att jag hade gråtit.
Visst är det sjukt,,, att jag ska behöva skämmas för att att jag har dessa fruktansvärda smärtorna..??

 

Ja, dagarna går undan här,, i övermorgon åker jag hem.. 
*Yohhoo..*
Även fast det absolut inte går någon nöd på mig här.
Men, ändå,,, ska bli gött att få komma hem och krama / snosa på sin gubbe & våra älskade kisseherrar.

 

 

 

Idag har jag träffat arbetsterap. & psykologen,,, många som ingår i detta team.
Psykolgen vart jag lite full i skratt när jag var hos,, han pratade om lite om vad jag tror & tycker,,,,, sen började han prata om mina tatueringar.

  

 

I morgon har jag endast provtagningar,,, sen på fredag är det teamsammanfattning och gruppteam.

 

Alla tror jag kommer att bli antagen,, men än en gång... jag ropar inte hej förens jag är över ån.
Arbetsterp. trodde inte det fanns platser kvar i maj,,,, då blir det i sådana fall i höst jag blir antagen.
Men, ärligt talat,,, det skiter jag i... huvudsaken jag BLIR antagen.

 

Nu säger jag tack & hej.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards