Alla inlägg den 7 april 2016

Av Annelie - 7 april 2016 09:06

..... min älskade, älskade make 46 år.

 

Mitt   -a


Stort, Stort GRATTIS från din fru som sitter "bara" 73 mil ifrån dig.
Men, i morgon kommer frugan hem igen.

 

Kan ni tänka er,,,, inatt har jag sovit HELA natten lång, vi satt och kikade på Sveriges mästerkock, men vid 20.40-tiden var jag tvungen att gå in och lägga mig,,, då hade redan Jenny lagt sig.
Tog mina mediciner och sen så slocknade jag.... och har sovit precis hela natten lång.

Var vaken ett par gånger på morgonkvisten, men somnade om lika fort.
Vette tusan när det hände sist.

 

Men, jag är orolig,,,, jag har såna molningar över min högra njure då och då.
Får ringa till läkaren nu till veckan, höra om det kanske kan beror på att mitt natriumvärdet är för högt,,, eller vad det är för någon annan skit.
Varför ska man bara ha några få saker,, lika bra att dra på sig mer SKIT.

  

 

Nu sitter jag i min säng och skriver detta,,, både Jenny & Carina är iväg på olika möten, jag har allt mitt gjort, enda som händer mig idag är blodprovstagning i eftermiddag.
(ska höra med sköterskan då, om hon vet att för högt natriumvärdet kan göra ont i njuren)

Sen ska vi 3 gå ner till stora cafeterian och ta en avskedsfika.

 

Ja,, annars så går dagarna... och de har gått jättefort här.
Beror väl på att dels har man träffat på två trevliga tjejer och sen att det har varit något varje dag.
Möte med läkare, psykologer, smärtpsykolog, sjukgymnast, arbetster. you name it.

 

Men, maten är fruktansvärt konstig här.... har serverats köttbullar ett par dagar, kyckling 3 dagar... ofta vi alla får olika.
  

 

Hihi,,, jag sitter alltså 73 mil hemifrån,,, men ändå så gör jag affärer i Trelleborg.
Så, på söndags eftermiddag ska jag / vi åka och köpa en lampa som jag hittade på köp-sälj-sidan hemma i Trelleborg.
Kostar bara 30;-, därför jag inte kunde låta bli.
Som ni alla säkerligen vet vid detta tillfälle så älskar jag ju lampor,,, att ha och variera mellan.

 

Sen nu på måndag,,,, åker jag förmodligen elskotern upp till Lidl tills de öppnar,,, jag ska köpa oss en ny mikrovågsugn och en elektrisk knivslip.
Mikron vi har,,,, den har ett X antal år på nacken,,, köpt på Lidl,,, har varit jättebra, men nu börjar den bete sig lite konstigt ibland.
Så, den har säkerligen gjort sitt, den är välanvänd också.

 

Sen har jag tröttnat på vår vardagsservis,,,, så den ska också bytas ut.

Lutar åt en stengodsservis som köpes i färdigt paket med 6 stora tallrikar, 6 assieter, 6 djupa & 6 muggar.
Kommer att skicka efter den.
Härligt att få byta ut lite saker då och då.
Är du likadan..??

 

 

Här är alltså vardagsservisen vi vill ha nu.

 


Nä mina kära läsare,,,, säger jag tack och hej för detta inlägg.

Ha en finfin torsdag i vårt avlånga land, vart ni nu än sitter.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards