Alla inlägg den 10 april 2016

Av Annelie - 10 april 2016 16:48

....jag blir på allt ibland.

Speciellt när värken är jobbig.

 

Idag mina kära läsare så är det min födelsedag, så ett riktigt stort rungande GRATTIS till mig själv.

  

 

Usch, hela 51 år.

Men, jag känner mig inte som det, visst vissa dagar känner jag mig som mellan 90 och döden också.

 

Denna dag var Göran bort till Paula på förmiddagen för att hämta sommardäcken som ska på under veckan.

Jag själv var bort till Valen nu vid middagstid, jag skulle skicka ett klädesplagg som vart sålt på Tradera och sedan hämta ut ett paket,  som innehöll vattenfärgspennor.

Gjorde mig en tur till både TGR, där shoppades jag lite "bra-att-ha-grejer" plus glittriga strumpor som är jättesköna.

Vidare till Deiscman...skulle bara kika. Föll för en väska som jag köpte för födelsedagspengarna jag fick av svärföräldrarna.

 

Sen hem....fotade mer kläder och ut med det på Tradera. 

Får se om de blir sålda.

Åt sedan rester av gårdagens mat. Göran stod med stryktvätten när jag kom hem.

 

Var uppe för länge...så det var tårar när jag skulle byta om till pyjamasen  ( kl. 16.45 ) och sen till sängs....men jag ligger i alla fall uppepå sängöverkastet med en pläd över mig.

 

Nu tror jag att jag bara ska vara resten av denna dag.

 

Förresten....måste ju berätta.

Jag vart ANTAGEN till rehabilitering i Uppsala....så i augusti ska jag dit på 4 veckors inneliggande rehabilitering. 

Gissa om jag är GLAD.

De tror de kommer att kunna hjälpa mig upp från rullstolen   

Om det sedan är för gött eller om jag kanske måste ha den som komplettering får tiden utvisa.

Fick reda på en del på detta stället som jag inte hade en aning om.

Jag tycker smärtenheten i Uppsala är guld värd.

 

Okej...allt för nu.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards