Alla inlägg den 14 april 2016

Av Annelie - 14 april 2016 19:30

... vet vid detta tillfälle så älskar jag lampor av olika de slag.

 

 

Detta är det sista fynden jag skulle vilja HA.

 


Om ni visste,,, vad jag drömmer om olika saker, bl.a om att Svenska Spel skulle ringa mig och berätta jag skulle vara ekonomiskt oberoende ett X antal år framöver.

Men, jag ska inte klaga, vi har det inte dåligt idag heller..... visst, jag kikar ju på prislapparna idag, är det FÖR dyrt,,, då ställs det oftast tillbaks.

Men, bättre kunde vi ju ha haft det.... om jag inte var heltids sjukskriven nu och när jag väl jobbar,,, om jag hade kunnat jobba 100 % istället.

 

Igår kom allt killarna med en ny säng till mig, fick helt ny, ja inte själva stomen men självaste sängen med ny motor och allt.

Å jag fick min hårda.
Underbart.
Gött att slippa hörda detta knarrandet.

 

Idag var jag och fikade på mitt favoritcafé, pratade en del med Hala och hennes son Marcus.

 

 

Så här glad vart han när han såg mig idag.
Sötnosen..

 

Men, jag satt inte kvar så jättelänge på cafeét, för det satt även en arabisk man där som "pratade"  *läs SKREK* i telefonen,,, han kunde ha skippat luren, de hade ändå hört honom.

  

Sen försvann han, trodde jag... han var väl bara ute och rökte då.
Kom in och "skrek" igen,,,, då kikade jag,, då satt en man mitt emot honom som han "pratade" med.
Fan när de inte tar någon hänsyn.

  

Jag hann att vara hemma i cirka 45 minuter, sedan kom Göran hem.
Då satte han sig på cykeln och jag tog elskotern bort till Lidl.
Där handlade vi lite smått och gött.

Sen hem, började med dagens middag som idag bestod av Pasta Carbonara.

 

 

Tror ni detta räckte till oss..??!!

  


Vart ett X antal restportioner också.

 

Nu sitter jag till sängs, kikar lite på Halv Åtta Hos Mig medans detta inlägg skrivs.
Snart ska jag morna ner mig under mitt älskade kedjetäcke och bambu-kudden.

 

Ska bara visa er den lilla söta väskan som kom med posten idag, en väska jag köpte på Wish.

 

Söt, men jag trodde den skulle vara lite större.

 

Ha nu en helt underbar fortsättning på din torsdagskväll.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards