Alla inlägg den 15 april 2016

Av Annelie - 15 april 2016 20:10

... dryg och tråkig dag det har varit idag.

  

Sen är jag ju så fruktansvärt TRÖTT, så det är inte sant detta.
Ringde min vårdcentral idag, ville ha en telefontid med min läkare,,, ja måndagen den 25:e får jag det.
Men, bättre att vänta än inte alls.

Jag äter ju medicin mot pollenallergi, men i år hjälper den mig inte det minsta.

Fy f*n, alltid ska det vara någon skit.
Varför kan inte jag få vara pigg, alert, glad i mitt-i-livet-åldern..??

 

Så, idag har jag gjort något såååå "ansträngander" som att sätta på en maskin tvätt och hängt den plus tagit fram nya handdukar och hängt upp de.
Sen så har min kära vän "Herr säng" och jag varit mycket tillsammans idag, har kikat över en del program jag hade spelat in.
Men, jag har ju fått spola fram och tillbaks eftersom jag sover dessemallan också.

  

 

Idag har jag faktiskt saknat mina kära vänner från Uppsasla-tiden.

Då, hade jag i alla fall två att alltid prata med, om jag ville.

 

 

Här har vi alltså en tv-kväll tillsammans med våra mobiler, det är Carina närmast och Jenny längst bort.

 

 

Har ni sett ett så gammal och opersonligt all-rum de hade på denna avdelning..??

 

Detta var vårt lunch-bord, frukosten åt vi alltid vid teven samtidigt som morgon-teven gick.  

 


Idag ringde i alla fall Jenny och pratade en stund,,, hon sa än en gång att hon önskade vi bodde närmare varandra.
Det är ju inte nästgårds precis, hela 60 mil mellan oss, då hon och hennes familj bor i Stockholm.

 

Denna helg är helt blank i våra kalendrar,,, visst någon gång är det ju gött om det är det också,,, men inte sååå ofta som det är hos oss.

Vi ska i alla fall sätta oss och planera in bjudningen som vi ska ha när Lisbeth & Conny ska komma hem till oss.
Får vi se om det passar Conny någon gång, för nu börjar ju både hoj & mc-tiden (han kör både hoj och äger en amerikanare).

 

Bara ett par bilder från när vi var hemma i Värmland.

 

 

Här har vi mamma & pappa´s före detta granne Anna-Lisa till vänster och min mamma.

 

Anna-Lisa & min morbror Leif sitter och diskuterar något intressant.

  

 

Sen en bild till, på något så sött som jag skulle kunna tänka mig som tatuering.

 

 

Visst är den söt..??

 

Med detta vill jag passa på att önska alla mina läsare en trevlig helg.


Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards