Alla inlägg den 18 april 2016

Av Annelie - 18 april 2016 14:31

... 11.00 var jag och min vännina Lisbeth och tog oss en långfika på Öster café.
Vi har sååå mycket att prata om när vi träffas,, så vi bubblar på ordentligt.

  

När jag kom hem igen, så dröjde det inte länge innan Göran åkte iväg på sitt eftermiddags-skift, han började tidigare idag eftersom de skulle börja med ett möte.

Efter han åkt så läste jag brevet jag hade fått idag plus att jag packade upp en liten kanna som jag vann på en Tradera-auktion.

 

 

Ställde den bredvid ett 5 dl paket mjölk, så ni ser på ett ungefär vad stor den är.

 


Jag är sugen på ytterligare en Ecco-sko... får se om jag kan flörta ömt med min käraste.

  

 

 

Tycker denna är riktigt snygg och ser sååå behaglig ut, läcker färg också.

 


Jag har precis suttit och skicka efter en topp till mig, har redan en, men tyvärr i för stor storlek så nu tog jag en likadan, fast i en annan färg OCH storlek.
Hoppas nu bara den sitter bra när den kommer,,, för nu får det absolut inte vara tajt,,, folk ska inte behöva kunna räkna mina valkar.

  

 

Annars då,,, ja det är jämna plågor.
Denna njure är inte alltför snäll mot mig, igår fick jag ta storpiller, va gött det är när det lanar av det värsta, även om det inte tar bort smärtan helt och hållet.

 

Göran ska in till Magnus nu på lördag,,, dessa två ska gå på en rockkonsert, Therese & Magnus har frågat om jag också är med in och är hos Therese under tiden.
De skulle bjuda på mat i sådana fall, men jag är inte alls såå social av mig just nu.
Inte när jag har denna molande värk baki njuren.
Att träffa en vän en stund som idag, går bra.
Men, att åka bort,,, nääee.
Så, jag blir hemma.

 

Är du glad i Dumle..??
Det är inte jag något speciellt i alla fall, om det nu inte är DESSA.

*MUMS*

 

 

Testat..??
Inte,,, gör det... jag lovar du blir inte besviken.

 


Ja, nu mina kära läsare säger jag hej för denna måndag.
Ha dä gött..!!

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards