Alla inlägg den 21 april 2016

Av Annelie - 21 april 2016 16:24

... vår nya medlem i kungafamiljen vars namn blir Alexander..??

Jag tycker det är roligt att de går från dessa "typiska" kunganamnen mer och mer.

 

GRATTIS till er lilla son Prins Carl Philip & Prinsessa Sofia.
*inte för att jag tror ni läser min blogg,,, men ifall att*
  

 

Hmm.... jag har lite bekymmer nu.
Ja inte stora då, men ändå.
Vart i hela friden ska jag ställa min lilla söta byrå..??!!

  

 

 

Det är alltså denna lilla söta byrå det handlar om, den fick ju lämna plats till vår nya familjemedlemmarna (ugglorna) igår.

 


Annars,,,, denna dagen har bara flytit på.
Vi åt lunch vid 11.30, sen gick jag och la mig på sängen under pläden, hade ont i magen och njuren.
Där låg jag tills jag reste mig nu för att dels ta lite mellanmål och sen för att skriva detta inlägg.

 

Jag köpte ju 3 par strumpor, ett linne och en t-shirt till Göran på Engelbrektsboden igår, till mig själv så köpte jag mjukisbyxor och en jumper.
Men, nääee,, när jag kom hem och provade kläderna så var jag inte nöjd.
Så, dessa åkte Göran med inom innan han skulle till jobbet.
Kände inte ett dugg för att ge mig ut idag.

 

I morgon är det den "stora" städdagen igen.
Märks vi har innekatter som fäller,,, för fyy vad dammtussar det blir snabbt här hemma.
Det städas ju riktigt ordentligt var 14:e dag,,, dessemellan så dammsugs det titt som tätt.
Sen porslinet i badrummet tas ju också titt som tätt.

 

Vad oftar städar du ditt hem..??

 

Jag har hand om blommorna i morgon, brukar ta det på fredagarna, för då blir det gjort.
Vattnar igenom de helt och hållet, sen så får de stå och verkligen rinna av sig ordentligt.

 

Ska bara visa en bild på en som kan konsten att njuta, utan att någon hade rört honom.

 

 

  Sylvester   

 

Ha en finfin kväll.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards