Alla inlägg den 24 april 2016

Av Annelie - 24 april 2016 18:18

...röntgen av mina urinvägar gjord.
Klockan 10.30 idag låg jag på britsen in i röntgen,,, det gick fort, tror inte det tog mer än 10-15 minuter.

Efter vi var klara där så åkte vi till Ica Maxi för att handla de få ingredienserna som fattades till vår tänka kycklinggryta som vi hade tänkt oss att ha som middag idag.
Vart inte så, får bli i morgon istället.

När vi kom hem igen, så åt vi frallorna vi hade köpt, så då vart vi ju mätta.
Sen har jag ätit en pizzarulle, Göran gjorde sig lite ihop plock på mat
Han är inte alls noga, kan äta lite vad som helt,,, han säger "mat-som-mat".

  

 

Har skypat med mamma idag, pratade med min son i telefonen. Legat en hel del, kikat på teven / film, slumrat.
Nu är jag uppe för jag har gjort klart med månadens räkningar.
Gött när det är gjort.
I morgon ska Göran till tandis,,, då försvinner det väl en hel del pengar från kontot.
Tråkiga men nödvändiga pengar.

 

Är det fint väder i morgon, så tror jag jag sätter mig på elskotern upp till Dollarstore,,, det var ett par saker i deras annonsblad jag var / är intresserad av.
Jag har en telefon-tid på cirka 10 minuter med min läkare i moron, ska diskutera detta med min allergimedicin.
Sen så ska jag även höra med honom angående sjukgymnasterna på vårdcentralen.
Jag vet att man ska ringa och boka själv,, men sjukgymnasten i Uppsala har lite önskemål angående en början på lite träning för mig nu.
Därför jag vill prata med honom om detta.

 

Ja, på Tradera går det lite si och så,,, några plagg blir det ju sålda men inte så som jag vill.
  

Men, några pengar gör jag mig ju inte på Tradera, för jag ropar ju även in nya varor till mig.

  

 

Okej, får bli det lilla för idag.
Nu måste jag sätta mig och skriva ett vinnarmail till en Tradera-auktion som en tjej vann hos mig.

Ha dä gôtt..!!

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards