Alla inlägg den 27 april 2016

Av Annelie - 27 april 2016 18:55

... klart på filmen Cleveland Abduction, det är en sann historia om ett väldigt uppmärksammat kidnappningsfall i USA.

Skrämmande hur sjuk i huvudet en person kan bli.

 

 

En sevärd Dramafilm.

 


Denna dag har jag tvättat två maskiner tvätt här hemma, jag har varit ut på stan en sväng, dels för att skicka ett Tradera-paket och sen för att hämta ett eget Tradera-paket.
Jag hade ropat in en jacka, snygg med tyvärr en storlek för stor åt mig, visst när jag sitter märks det ju inte såå väl,, men det känns.
  

Får se hur jag gör, om jag behåller den eller om jag försöker att sälja den vidare.

 

Sen var jag in på TGR, där köpte jag iskupar i silikon,,, men jag ska använda denna när jag målar med mina akvarellfärger,,,, då kan jag ju hälla upp färgerna i dessa små "is-kubhålen", sen kan jag bara skölja ur den.
Smidigt, istället för att ha en paljett.

 

Innan jag åkte hem var jag in på Öster Café, där tog jag mig riktigt grovt bröd idag,, inget de bakar själva.
Detta bröd ingår egentligen i deras buffé, men jag fick ta det om jag ville.
Satt där ett tag, pratade en del med Hala, sen kom Sinan också inom en sväng, så vi sa också några ord.

 

Hem... fotade tre par vår / sommar-byxor och la ut de på Tradera, får se om jag blir av med de.
*Hoppas*

Sen kom Göran hem, märkte direkt att han var "purken" idag,,, frågade honom om han inte var på något humör, han skyllde på att han var trött.
Jag diskade upp det som fanns, värmde min middag och gick till sängs, han värmde sin mat och åt i vardagsrummet.
Dröjde inte så länge efteråt jag hörde han snarkade där ute.

  

 

Idag har Rusta öppnat en butik i vår stad,,, tycker jag ska bli roligt, då jag gillar att kika i denna butik lite då och då.

Jag vet inte alls vad de har för öppningserbjudanden,,, tydligen inget speciellt,, i alla fall inte för oss som inte har någon tidning.
För någon reklam har vi inte fått.
*konstigt*

 

Annars,,, så tycker jag inte det händer ett skit i mitt liv just nu.

  

 

Får bli allt för nu.

Ha en finfin fortsättning på er onsdagskväll.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards