Alla inlägg den 28 april 2016

Av Annelie - 28 april 2016 23:26

... har gått vansinnigt fort.
Jag fick för mig att det var onsdag i morse,,, när jag satt och skrev ett par brev så kikade jag på mobilen om datumet och där stod det torsdag.
Snacka om att inte hänga med i tiden.
Man blir avtrubbad från sådant när man bara är hemma och inte har några speciella tider att hålla reda på.
Blir ju skillnad nu när jag börjar hos sjukgymnasten i slutet på maj,,, för då antar jag att det kanske blir ett par gånger / vecka jag ska dit.

 

Sen har jag ju ett par läkarbesök inbokade också, ett är till min husläkare och ett är till medicin-mottagningen på lasarettet eftesom jag har för mycket natrium i mitt blod.

Jag ska samla urin i en speciell dunk under ett dygn, jag ska ha morgonurin med mig upp och en vecka innan jag ska till läkaren ska jag ha varit upp till labbet på lasarettet och tagit ja jag vet inte hur många rör blod det blir.

 

 

Här är i alla fall alla remisser.

  


Å jag som är både spruträdd och svårstucken.

  

 

Idag har varit en pissedag,,, har legat största delen av dagen.
Sen så skickade Göran ett sms och frågade om jag ville följa med till Rusta,,, ont hade jag men jag ville ändå komma utanför dörren.
Vi var in på Dollarstor först,,, köpte bl.a en stor och en sådan mindre spetsvaxduk till mamma & pappa också, som jag ska skicka upp under helgen.
Sen var vi in på Rusta, enda vi handlade där var roll-on till oss båda,, då de hade 25 % rabatt på det, annars så tyckte jag inte de hade några speciella öppningserbjudanden.

Vi käkade på Mac Donalds innan vi åkte vidare.
Göran studsade in på Willy:s,,, där vi enbart skulle ha den stora syltan, då satt jag kvar i bilen.

Sen så skulle vi även till Lidl,,, där handlade vi lite smått och gott.
Bl.a en del av de spanska specialvarorna de har nu, sen så köper vi ett smörgåsmargarin som är riktigt gött där.
Plus att jag tycker deras färdigskivade Gouda-osten är tunnare skivor än de vi har köpt på Willy:s förut.
När vi kom hem, så plockade Göran in alla varorna, jag rensade kattlådan och sen så skar jag upp franskan vi hade köpt i skivor och frös in.
På så vis har vi ju alltid färskt bröd.
*Yammi*

 

SEN, mina kära vänner,,, stöp jag till sängs.
Kikade på "Halv åtta hos mig", "Lyxfällan", "Det stora tårtslaget" & "Ex on the beach".
Göran serverade mig thé och knäcksmörgås i sängen.
Snäll älskade make jag har.

  

 

Nu har jag huvudvärk, ska snart stupa till sängs och hoppas att jag sover bort den tills i morgon.
Enda som är på "programmet" i morgon, är att jag ska ta hand om våra blommor (gör jag varje fredag), diska upp disken som finns (sa till Göran han skulle låta den vara tills i morgon), vika in tvätten som ska vikas in, stryktvätten läggs i sin låda, tvätta en maskin tvätt till.... sen bara vara.
Kika på dvd-serie jag håller på med.

 

Så, nu säger jag NattiNatt.

 

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards