Direktlänk till inlägg 9 maj 2016

Så ja, då har snart...

Av Annelie - 9 maj 2016 13:49

... denna dag gått också.
Å vad väntar jag på..??
Jo, på att bli bättre och bättre till fullt gående.
Tror ni på det..??!!

  

 

Idag fick jag ett brev från en brevvän från Laxå, älskar hennes brev. Man liksom känner hennes energi genom brevet.
Å allt roligt hon skriver om.
Underbar brevvän.

 

Skriver du handskrivna brev till någon..??

Jag skriver till cirka 6-7 st, men en del är väldigt tråkiga att skriva till, de liksom får ju aldrig till ett svar, så det slutar med att jag har glömt vad jag skrivit till de.
Har till och med hänt jag har kopierat mitt svar,,, så jag vet VAD jag skrev om.

Då äré ingé roligt med brevvänner.
Visst, det ska inte vara ett tvång,,, men liiite flyt i skrivandet måste man ju ha.

 

Vädret är strålande   , men med väldiga vindar idag, så det ser inte lika skönt ut.
Jag kommer nog inte utanför dörren idag,,, har egentligen ingen anledning att gå ut.

 

Kikade på filmen "Labor Day" förut,,, en dram som var liiite småseg men ändå värt att se.

 

Jag gillar Kate Winslet.


Denna film kostade endast 10;- i inköp hos Hemmakväll, är de så billiga så kvittar det om det är en B-film.

 

På tal om film, jag såg filmen "En man som heter Ove" häromdan,,, hade skickat efter den.
Den var sevärd, ingen WOW-film, men ändå värt att se den.
Har du sett den filmen..??

 

Jaaee,, inget annat att berätta något speciellt om.

Jag skypade med mamma förut,,, älskar när vi kan se varandra och slippa sitta med luren vid örat.

 

Vaktmästaren var här förut,,, jag ringde i morse och felanmälde angående porten och sen att vi har mörka fläckar på våtrumstapeten vid badkaret, där vi duschar.
Kom hit vid 13.45,,, snabba puckar.
Han smörjde upp låset i portdörren, så när jag testa det två gånger så fungerade det.
Hoppas att det gör det även när jag är själv och ska in,,, kommer att ha med mig dörrnyckeln IFALL det händer igen.
Han skulle säga till en annan kille angående fläckarna på våtrumsmattan,,, den kille kunde mäta och se om det finns fukt under mattan.

 

Nu, har jag "svamlat" klart.

Ha en jättefin fortsättning på din måndag.

 

 

 
 
Liten Uggla

Liten Uggla

10 maj 2016 13:50

Nu har jag läst ikapp mig här inne, kom ju hem igår kväll och har inte läst en endaste blogg sen förra onsdagen.
Bra att urologen har hört av sig, när de sprängt stenarna så kommer du må mycket bättre. Håller tummarna för att du får en snar tid.
Hoppas du har en hyfsad dag och att du kan njuta av det fina vädret, eller har ni också äckligt varmt? Jag känner inte alls för att gå ut och svettas som en tok....
Kramisar från mig! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

10 maj 2016 14:17

Hoppas också att det går relativt snabbt,, det kanske det gör när jag även har denna ofarlig njurtumören i vänstra njure.
Jag har mycket ont nu... får ta storpiller var och varannan dag nu.. :o((
Så, jag hoppas verkligen jag får tiden SNABBT.

Här är det riktigt, riktigt behagligt ute.

KrameliKram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards