Alla inlägg den 12 maj 2016

Av Annelie - 12 maj 2016 16:52

... har varit relativt bra.
Jag har till och med varit ut en sväng.
Jag var bort till Posten för att hämta ut en vara jag köpt på Wisch, det var ett rejält pennskrin till mina målarpennor.

Sen postade jag två brev jag har skrivit idag, sen så tog jag en tur med skotern och fotade detta fina träd lite bättre.

 

 

Jag känner inte att det luktar något speciellt om detta träd,, men vackert är det.

 


Sen så fotade jag även tulpanerna i ena urnan på stan igen, de blommor ut fort,,, men vilka färger.

 

 

Vackert..!!

 


Innan jag åkte hem igen så var jag inom Statoil , kommer ju inte ihåg det nya namnet, där köpte jag mig en 10;- korv.

 

   

Praktiskt pennskrin att ha målarpennorna i,,,, kan ju ha de i färgsättningar i olika fack.

 


Igår vart  det bokat en hotellövernattning på Hotellet  i Ullared,,, då ska vi dit och shoppa loss.
  

Näpp... nu ska denna kropp till sängs igen.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards