Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Annelie - 15 maj 2016 17:38

... och knopp idag.
Märks att vädret är "sämre",,, ja inte med en massa regn och skit utan enbart kallare.
DET räcker.


Idag på förmiddagen så hade jag tänkt mig jag skulle sätta mig med stryktvätten, men jag la mig på sängen och vilade tills tvättmaskinen skulle bli klar, så skulle jag hänga det först.
Under tiden så hann Göran ta fram strykhögen och börja.
Jag ville ta över sedan,, men han ville stå i köket och stryka medans han spelade hårdrock plus att han spelade in sig själv och la ut på Facebook.
Hahaha,,, jag skrattade gött när jag låg i sängen och tittade på den filmen.

Jag slumrade till eller somnade gjorde jag visst,,, för jag hade inte hört att någon hade ringt på dörren eller knackat på sovrumsfönstret.
Göran satt på toaletten, så han hann inte upp innan personen i frågan var borta igen.
Såg att vår vän Conny hade ringt mig, så jag ringde upp honom.
Ja, då var det han som hade varit hit, eftersom han skulle kika på en jacka som Göran skulle sälja.

 

Han och hans dotter kom när de hade gjort sitt ärenden.
De kom in och fikade,,, Conny provade jackan, den var mindre till honom än vad den är till Göran.
Göran KAN ha den, men tycker den är liiite för tajt.
Det slutade i alla fall med att Conny´s dotter ville köpa den.
Så, nu är Göran av med den, får vi se om han köper sig en ny likadan i större storlek eller hur han kommer att göra.

 

Annars så har denna dag varit en riktigt innedag, har inte alls känt att det krupit något in min kropp att jag ha velat hittat på något, utan det har varit en skön harmonisk dag.
Jag är sååå glad att jag inte är på långa vägar så rastlös nu för tiden som jag var förr.

 

Nu vill jag passa på att önska alla mina läsare en riktigt mysig fortsättning på er söndagskväll.

 

 

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards