Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Annelie - 6 juni 2016 16:00

.... Sveriges Nationaldag har vi haft idag.
Men stundtals lite kyliga vindar.

 

Jag trodde inte jag skulle orka åka ut något idag,, men det blir ju inte bättre bara av att ligga inne i sängen heller.
Så, vi gav oss ut i folkvimlet.
Kikade på en hel del fina bilar.

 

 

Vart är fjädringen här måntro..
  


 

Häftigt med ögonfransar på bilen.

 

Detta är ett stuk jag gillar av de gamla bilarna.

 

Fanns en hel del att kika på.

 

Sen klockan 13.40 skulle ett band spela  Creedence-musik i Stadsparken.

Innan dess var vi till Garvargården och åt mat.

 

 

Var sugen på pizza redan igår, men då vart det ingen.
Men, idag så..

  

 

Bandet, när de spelat sista låten.
De är riktigt bra,, det var samma band som vi var och lyssnade / tittade på i Folkets Park för någon månad sedan.


 

Liten del av publiken.

 

Två andra i publiken.

  

Innan vi gick hem så var vi inom Ica Supermarket, skulle bland annat ha färsk gurka, yoghurt, bananer plus lite annat.

När jag kom hem så la jag i medicinerna i dosetterna, de som fattades när jag delade dosetterna igår och som hämtades ut idag. 

 

Bara jag skrivit klart detta inlägg, ska denna kropp vältas omkull på sängen.
Värken gör sig påmind och sen denna jäkla envetna "Herr Huvudvärk".

 

Måste bara berätta,,, idag stod det en karl och sålde Koranen i ett stånd,,, på Sveriges Nationaldag.
Tycker ni det passar..??

Det tycker INTE jag.

 

Ha nu en riktigt fin fortsättning på er vecka.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards