Alla inlägg den 11 juni 2016

Av Annelie - 11 juni 2016 08:30

... GLAD på grund av att Göran vart farfar och jag "bonus-farmor" till en liten tjej 00.38 inatt.

 

 

Visst är hon bedårande söt,,, ser ut som en liten docka.

 

Jag LÄNGTAR, Längtar & åter längtar tills vi får träffa de och snosa på den lilla.

Skoj när det händer något roligt.

Synd bara att vi bor så skrämmande långt bort.

 

Igår förmiddag hade jag ju som ni redan vet voffsarna Chammi & Wille här mellan 09.30 - 13.30,, det gick jättebra,, jag var till och med ute och "gick" med de.
Jag rullade runt huset så de fick kissa, det till och med bajsade.
Men, de bajsade ju så nära kanten så jag kunde ju ta upp det.
Sen kom Paula... hon kom in och vi satt och pratade.
Åså säger hon att hon ska hem och äta, men hon visste inte vad.
Ät rester här sa jag och tog fram spaghetti och köttfärsås till henne.

 

När Göran kom hem så gick vi ut på stan direkt, dels för att jag skulle posta ett Tradera-paket, hämta vad jag trodde en massa mediciner (som receptet tyvärr inte hade kommit in på).
När vi var på väg ut från Valen så kom vännen Conny, så vi vart ståendes och prata med honom ett tag.
Sen så fortsatte vi bort till Möllers,,, skulle köpa något att grilla hemma hos Paula.

 

 

Det vart dessa 5 spetten.
Jag tog med kyckling, Paula & Göran fick med nötkött, bacon & korv.

 

Satt kvar ganska så länge hos Paula, pratade om allt och inget.
Trevlig kväll..!!

Vid 20-tiden åkte vi hemöver igen,,, då hade jag ruskigt ont.
Hem, i säng sen så la sig Göran bredvid mig och körde med massage-apparaten över benen.
Ja, då var det denna "skön-ont-känslan" igen.

 

I morse vaknade jag strax efter 04.00,,, då gick jag upp och satt vid köksbordet i sällskap av Sylvester och åt jordgubbar & vinddruvor.
Sen la jag mig igen, lyckades somna om och sov till klockan var 07.00, då var Göran uppe och jag pratade med honom, men fick inget svar.

  

Inte undra på,,, när han inte ens hemma.

  

 

Idag blir det en tur till Skurup på marknad,,, ska bara åka och kika, för att ha något att göra i detta vackra vädret som vi har.

Ha en jättefin lördag med just det DU hittar på med.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards