Alla inlägg den 5 juli 2016

Av Annelie - 5 juli 2016 09:30

... kan man vara såå trött och känna sig som en ursläppt ballong (som en annan tjej skrev på sin blogg, tyckte det var en så bra jämförelse).
Jag är MATT & fruktansvärt TRÖTT.

Har väl hållit "på" för mycket i två dagar på raken,,, ändå är det inte mycket, men säkerligen mer än vad jag klarar av.


Idag blir det en ren slappardag,,, sedan i eftermiddag ska jag ut för att enbart skicka Tradera-paketet, sedan hem igen.
Jag ska också plocka ner det jag ska ha med mig för dessa dagarna som inneliggande på lasarettet i Malmö.

 

Bara jag skrivit klart detta bligginlägg, så ska jag lägga mig uppepå sängen och kika på en serie vid namn "The Team", något jag blivit rekomenderar, så det ska bli intressant och se om det är något för mig.
Jag brukar gilla danska filmer / serier.  

Hoppas jag orkar hålla mig vaken så jag kan kika på denna.

 


Det är sååå förbenat att vara så här skrämmande trött,, inte ens knoppen vill något, jo kanske en aningen mer än vad kroppen vill.
Annars så brukar knoppen & kroppen inte vara på samma våglängd.

Det ÄR jobbigt att vara sjuk.

Så, nu gnällt klart.

 

Vad hittar ni på en solig dag som denna..??
Semester ännu, eller jobbar du fortfarande..??

 

Göran jobbar en vecka till, till veckan har han sitt eftermiddagsskift,,, så då går han på semester redan klockan 00.00 på torsdagnatt till fredag, eftersom han alltid är ledig fredagarna när han gör sin eftermiddagsvecka.

 

Senare på fredag tar vi ju vrålåket för att åka och shoppa, mysa, umgås med vår vän Paula på Ullareds camping.

 

Enda vi har planerat på hans tre veckor långa semester,,, min son pratade på att han skulle komma ner något på sin semester.
Men, ni vet hur ungdomen är.... "ja, jag kommer någon gång under mina veckor", men när förteller inte historien.
  

Jaja, han hör ju av sig.

 

Nu så... dags att lägga sig på sängen, inte dåligt att jag orkade bädda sängen med pålagt överkast och kuddar.
Det är NOG så jobbigt annars med värken jag har *men jag gör det*

  

Tråkigt inlägg idag...
Tack till alla mina nya bloggläsare, om ni visste vad ni gör min dag när jag får se att det är många som läser och ännu roligare att se jag har fått kommentarer.
TACK till er alla.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards